Gå til innhold

Ang priest respec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt med konstruktive svar på dette. Improved prayer of healing er desverre ikke mulig å få til med en 31/20 build, synd...

Subtley ofres litt i min build, noe pga, mangel på behov for de ekstra prosentene, og dels fordi 1 talent for en ekstra spell ikke er for mye å betale.

Flash heal, brukes MYE mer enn greater, så derfor ofres poengene i den. Greit på aoe bosser som f.eks baron.

Men jeg lurer faktisk på å putte noen talents i wand.. Kan bli fint ;)

Skrevet

Jeg har en egen teori om at det ikke er verdt de 5 poenga for å 5% mer skade fra wands, men det er godt mulig jeg tar feil.

Som du sier med 31/20 build er improved poh umulig, og divine spirit vil man jo helst ha.

:)

Skrevet
Jeg har en egen teori om at det ikke er verdt de 5 poenga for å 5% mer skade fra wands, men det er godt mulig jeg tar feil.

Det er faktisk 25% mer skade.

Skrevet
Det som er vanlig er og bytte når man er i rundt 50++. Da kommer de store instancene der folk trenger GODE healere.

En kan fint heale alle instancer frem til lvl 60 som shadowpriest, med en GOD gruppe. Det finnes dog dessverre mange warriors der ute som tanker med 2h og sloss om og gjøre mer dps enn mages, som igjen blaster som noen tullinger fordi de vil gjøre mest dps, som da ender opp med at de drar all aggro fra tanken, så må magen heales som en tulling fordi cloth tåler jo som alle vet ingenting, som igjen er bortkastet mana forbruk hos presten, for når tanken faktisk trenger healing da - så er presten OOM. Osv osv osv.

Skrevet
jojo, men 25% ekstra på veldig lite er fortsatt veldig lite... :)

25% mer skade på en av disse er -masse-:

http://thottbot.com/?i=40402

http://thottbot.com/?i=41267

http://thottbot.com/?i=27002

Og så? Er det wand du fordriver tiden din mest med som prest er det noe seriøst galt...

Mesteparten av holytreet er pooooooh imho da.

Til dere andre, jeg klarte meg fint som shadowprest helt frem til Majorhomo, healte alltid mere enn de andre og gikk aldri oom uansett... Nå er jeg Disc/holy og greier meg kanskje litt bedre, men allikevel ikke ille.

Improved renew, Spiritual healing, Inspiration og Sublety, muligens imp. Flash heal er vel omtrent de eneste som er bra nok i holytreet mener da jeg.

Skrevet
Why bother.... 0/51/0 ROCKER...

Marsan

Haha :D Håper det var sarkasme...

Hva skal du med en prest som ikke har Unbreakable Will, Improved PW:F etc? :p

Skrevet

Uansett så er det en okei måte å øke skaden sin på uten å gå shadow.

Hvis du vil øke skaden din uten å gå shadow velger du heller Force of Will imho (5% more dmg 5% crit)

Wanden min gjør grei nok dmg den da og 25% mer på den ville sikkert ikke gjort noe, men 5% bedre mind blast er bedre vil jeg tro, men skal ikke si det 100%, uansett, bruker bare wand mens jeg venter på mind blast til å bli klar/skyte litt på onyxia bår jeg er oom :p

[Min wand hvis noen lurte :p ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...