albions Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Er denne builden noe å anbefale ein paladin som spiller både med 1h og 2h våpen Lenke til builden
Lucas Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hiver meg på her for å få skaffet meg ett build Har aldri spillt paladin før, så er ute etter ett build hvor jeg fungerer meget godt i instance og raid, men vet ikke helt hva jeg skal lete etter (som sagt, aldri spillt pala) så blir bra om noen bare slenger inn en link
Islanbadsj Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Laget nettopp en ny liten build jeg skal respecce til når jeg får ett bra 1h våpen senere i spillet, og den funker ganske greit med 2h også, er ikke noe spessielt jeg savner. Kommer da til å bruke SoJ og SoC, avhengig om det er caster eller melee jeg slåss mot. Link Endret 3. august 2005 av X-tremeOverclocker
Misantropen Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Er det virkelig noen som anbefaler å spille Paladin?
StoreStå Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Er det virkelig noen som anbefaler å spille Paladin? Ja! Spiller paladin på silvermoon. og i de større instancer er paladiner en meget viktig brikke i raid gruppa. BoS er nok den viktigste buffen vi kan gi. Jeg gir den til alle bortsett fra MT. har respecca til 15 min BoS pga å buffe 20 stk i MC hvert 4 min er ikke min ting Uten BoS hadde rogues og mages vært død hvert eneste pull.... Og vi er glimrende reserve healere. Og vi gjør dps hvis vi har ett nokenlunde 2H våpen og SoC slår til Så ikke klag på paladin, Akkurat like viktig som priest og warrior.
Ol'H Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Så ikke klag på paladin, Akkurat like viktig som priest og warrior. Den var da litt drøy!
Pug Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Så ikke klag på paladin, Akkurat like viktig som priest og warrior. Den var da litt drøy! Ja, lurer på hvordan oss hordies klarer oss uten de livsviktige paladinene?
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 "the horde" ! priest er kjett det fåkke brukt anna el cloth...
Thsan Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Selv synes jeg dette er en bra build. Har en venn som spiller paladin, og han er veldig fornøyd med denne builden. Improved Devotion Aura Rank 5 Toughness Rank 5 Blessing of Sanctuary Rank 1 Improved Blessing of Freedom Rank 4 Improved Seal of Justice Rank 5 Reckoning Rank 5 Protection Total: 25 --------------------------- Improved Blessing of Might Rank 5 Two-Handed Weapon Specialization Rank 5 Vengeance Rank 4 Seal of Command Rank 1 Retribution Total: 15 -------------------------- Spiritual Focus Rank 5 Illumination Rank 5 Divine Favor Rank 1 Holy Total: 11 ------------------------- Total Points Spent: 51 Level Required: 60 Denne builden tar mye av det beste fra alle tre grenene. Du kan heale deg selv bra. Du har SoC og reckoning, reckoning er syk i WSG vis mange går på deg å critter deg. Da dreper du enormt fort vis du har et tregt 2hånds våpen med mye max dmg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå