krokodille Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hei! Jeghar kjempe lyst til å ha ei potte på hver side av bilen, trenger jeg dobbelt eksosanlegg, eller bare to potter? Evetnuelt, hva trenger jeg for å få dette til å gå?
Mendel Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg regner med at du må ha en splitte litt lenger frem i systemet, dermed blir det 2 eksospotter. Det deles vel rett bak katalysator, men jeg har ikke peil :S Gå på nederste link i signaturen min og finn sider som selger, så ser du hvordan de har løst det og kan eventuelt få noen til å lage et sånn system til deg.
Mekker`n Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 hei.. åssen bil har du? Kan bli veldig dyrt hvis du skal gjøre det skikkelig.. hva med og kjøpe 2 enderør på biltema og bare "henge" dem opp bak der?
Zagato Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det er bare å få til ei bra deling nokså langt bak, og du må nok ha to potter ja.
dreadful Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Få tak i to mufflers, koster ikke mye, dra på svendsen eksos å få dem til å sveise opp oppheng og sette på en splitter. Passe på at jobben gjøres ordentlig, for det ser idiotisk ut når det bare kommer røyk ut av et av rørene.
§xs§ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hei. her har dei noken universale til salgs: http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=54_140 det er veldig fin lyd i den lyddemparen som førlger med sålenge du fjerner den bakerste som er på bilen fra før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå