Gå til innhold

Tippeligaen på mobilen


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle poste her om et gratis program til mobilen for de som er interessert i tippeligaen. Det viser rundeoppsett, tabell og Live data og kan hentes ned her:

www.HvaErStillingen.no

 

Det hadde vært kult med tilbakemelding på om det funker og på hvilke telefon. Foreløpig er det Nokia 6230i og Sony K700 som er testet.

 

Vet noen forresten om en samleside for gratis mobilapplikasjoner?

 

----

Tigergt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har k750i og sliter også med å få vist tabell :/.

 

EDIT: Virker kanskje som om jeg ikke har fått oppdatert skikkelig, alle kampene i de foregående serierundene står på 0-0 :dontgetit:

 

EDIT2: Har nå prøvd med både Netcom Mobil, og Netcom Internett som profil for java-nettilkobling. Oppdatering ser ut til å fungere greit (får ingen feilmeldinger) men ingen data legger seg inn i telefonen...

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

:hmm: escobar fikk det til på sin K750i så jeg vet egentlig ikke hva problemet kan være. Dersom du navigerer til tabellen og den er helt blank så tyder det i alle fall på at du ikke har fått hentet data. Velg da "Oppdater data" og se om lagene vises når du går tilbake til tabellen.

 

Windows-trikset med en restart skader heller ikke :)

 

Gi beskjed om det ikke bedrer seg så skal jeg få laget en debug versjon.

 

-Tigergt

Lenke til kommentar

@Tigergt

Jeg prøvde det du har foreslått mens jeg holdt på, men det hjalp ikke. Jeg prøvde også på samboeren sin 6230i og der får jeg en feilmelding når jeg prøver å oppdatere data. Testet andre java programmer som henter data over GPRS og de virket fint. Virker som det er noe galt med overføringen i programmet.

Lenke til kommentar

Jeg har en SE K700i og den bruker 4-5 sekunder på å oppdatere. Så hopper den tilbake til hovedmenyen og jeg får alle oppdateringene helt fint :D

 

Jeg måtte laste ned ny GPRS profil til telefonen min fra Netcom, så gikk jeg på kommunikasjon->innst. for java -> Internett-profiler og valgte Netcom GPRS.

 

Har du Netcom eller Telenor du da?

Lenke til kommentar
:hmm: escobar fikk det til på sin K750i så jeg vet egentlig ikke hva problemet kan være. Dersom du navigerer til tabellen og den er helt blank så tyder det i alle fall på at du ikke har fått hentet data. Velg da "Oppdater data" og se om lagene vises når du går tilbake til tabellen.

 

Windows-trikset med en restart skader heller ikke :)

 

Gi beskjed om det ikke bedrer seg så skal jeg få laget en debug versjon.

 

-Tigergt

 

Ja, det fungerer fint på min K750i. Den er oppgradert til R1L002 og jeg bruker Tele2 som operatør. Merkelig at ikke dere andre får det til å fungere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...