Gå til innhold

"Homo, hetero - eller metro?"

Gjest Slettet+9817234daf

Er du hetero-, homo eller faktisk metroseksuell?  

840 stemmer

1. 1. Er du hetero-, homo eller faktisk metroseksuell?

• Heteroseksuell
      740
    • Homoseksuell
      23
    • Metroseksuell
      76

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642
Skrevet

Jeg er hetero. Har aldri brukt tid på å pleie utseendet mitt.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Skrevet

"Jeg er så hetro at jeg av prinsipp ikke putter grønnsaker på over 5cm inn i munnen".

Skrevet
"Jeg er så hetro at jeg av prinsipp ikke putter grønnsaker på over 5cm inn i munnen".

7952621[/snapback]

Hahaha! :!:

Gjest medlem-105476
Skrevet
Hahaha!  :!:

7952649[/snapback]

Var en kompis som hadde det i MSN-nicket her om dagen XD

Skrevet
Hahaha!  :!:

7952649[/snapback]

Var en kompis som hadde det i MSN-nicket her om dagen XD

7952669[/snapback]

Jeg lo godt. :wee:

Skrevet

Bruker jo sefølgelig tid på utsende, tar solarium, trener, har en bra stil (tror jeg ivertfal). Det eneste trekke jeg har som jeg synes er litt metroseksuelt er at jeg nesten shaver meg over alt, men ser på meg selv som hetroseksuel.

Skrevet
jeg er nok Heteroseksuell

7994062[/snapback]

Med stor "h" og greier. :p

Skrevet
jeg er nok Heteroseksuell

7994062[/snapback]

Med stor "h" og greier. :p

7994461[/snapback]

Trodde det var signalet til skaph.. erhm

Er selv hetero, men bruker jo selvfølgelig litt tid på utseendet, gir jo en god følelse!

Skrevet

Gutter, husk på at i våre dager så trekker man damer ved å være litt metro. Jenter liker gutter som bryr seg om hvordan de tar seg ut, og hvordan andre oppfatter utseende deres. Bare husk på at det finnes en grense for hvor metro man kan være før man heller mot den "andre siden". Skulle ønske jeg var litt mer metro enn jeg er. =)

Skrevet
Gutter, husk på at i våre dager så trekker man damer ved å være litt metro. Jenter liker gutter som bryr seg om hvordan de tar seg ut, og hvordan andre oppfatter utseende deres. Bare husk på at det finnes en grense for hvor metro man kan være før man heller mot den "andre siden". Skulle ønske jeg var litt mer metro enn jeg er. =)

7995464[/snapback]

Stor forskjell på å bry seg om utseendet sitt å være metro mener nå jeg. Kanskje du ønsker du var litt mer renslig? :p

Skrevet
Stor forskjell på å bry seg om utseendet sitt å være metro mener nå jeg. Kanskje du ønsker du var litt mer renslig? :p

Nei? Jeg tror denne diskusjonen er langt forbi spørsmålet om man vasker seg eller ikke. Renslighet er en selvfølge, stil er ikke.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at alle er meteroseksuelle nesten. Stemte hetero :p

Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at det er få homoseksuelle her? :p

Skrevet
Bruker jo sefølgelig tid på utsende, tar solarium, trener, har en bra stil (tror jeg ivertfal). Det eneste trekke jeg har som jeg synes er litt metroseksuelt er at jeg nesten shaver meg over alt, men ser på meg selv som hetroseksuel.

7952854[/snapback]

du er meteroseksuell du :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...