Frekkas Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Noen som har en rimelig RDS/CD spiller å anbefale? Helst under 2000,- kr, og helst så billig som mulig.
phax Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 billigst mulig: eltax.. men jeg anbefaler den ikke. Har du råd og stiller litt krav ville jeg anbefalt denne pioneer'n Bryr du deg ikke så veldig og bare vil ha en billig enkel og ok spiller med rds så kan du titte litt på denne
Frekkas Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 takk for anbefalinger! Den første er vel ikke så aktuell, ihvertfall ikke etter å ha lest erfaringer på komplett.no Er det stor forskjell mellom de to siste der?
phax Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 skal du koble det opp mot forsterker og et ellers bra anlegg ville jeg valgt den til 2500,-, skal du bare koble den opp mot et par enkle billighøyttalere så holder det sikkert fint med den billigste. kommer an på hvilke krav du stiller. den dyreste er jo klart best, flere finesser og slikt. litt bedre effekt, 2 linjeutganger og støtter mp3/wma som kan komme godt med. bryr du deg ikke om slike ting så kjøper du den billigste.. finnes forresten mange mellomting mellom de to spillerne da. se på pioneer spillerne her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå