m-momr Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Greeide dettte bagde etter lang tid i blackhalwk, så fikk ejg det, spilte videre, så 30 sec. senere ble jeg disconnected fra servern. så har jeg ventet 1 dag på at det skal dukke opp på BFHQ men det kommer ikke noe hva skjer?
kenneth11 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Greeide dettte bagde etter lang tid i blackhalwk, så fikk ejg det, spilte videre, så 30 sec. senere ble jeg disconnected fra servern. så har jeg ventet 1 dag på at det skal dukke opp på BFHQ men det kommer ikke noe hva skjer? Du må spille gjennom hele runden. Så hvis serveren disconnecta deg midt i så må du få den igjen og spille hele runden. Der har du et STORT problem med rankingsystemet
m-momr Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 (endret) men en gang, ble jeg disconnected mens ejg lå ann til andre plass på servern, da fikk jeg silver star. Endret 1. august 2005 av m-momr
w00tson Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 (endret) Ja, om serveren tryner så kan du glemme stats du fikk fra den runden som pågikk. Men letteste måten å få engineering badge på er å fixe artilleri, uav og scan. Bare å finne en server med overivrige spec ops på det edit: det er forskjell å om det skjer noe galt hos deg eller hos server. Går server ned: stats vekke, kræsjer bf hos deg: stats blir tatt vare på. Endret 1. august 2005 av w00tson
m-momr Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Ja, om serveren tryner så kan du glemme stats du fikk fra den runden som pågikk. Men letteste måten å få engineering badge på er å fixe artilleri, uav og scan. Bare å finne en server med overivrige spec ops på det edit: det er forskjell å om det skjer noe galt hos deg eller hos server. Går server ned: stats vekke, kræsjer bf hos deg: stats blir tatt vare på. da så, dritt at servere crashere hele tiden da
El Matador Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Opplevde samme problem idag. Jeg hadde skaffet med 3 awards, 2badges, 1medalje i en runde. Når runden var slutt, under lodingen til neste map. Klikker maskinen, og jeg må gå ut av spillet. Kan det være tinga dukker opp om litt eller? Har hørt at det bare oppdateres hver 1 1/2time. Stemmer dette? Sorry, vis jeg skriver i en for gammel tråd.
chokke Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 har ikke fått mine badges og basic ting, og ribbons . og jeg gikk av fri vilje for å ikke bli disconnecta og miste de...
El Matador Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Fikk minbe som jeg vant i går, nå nettopp. Endelig.
jadacool Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kan ofte ta to dager för badges o.l. syns hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå