Gå til innhold

Skal bo et år i spania, digitaltkamera?


Anbefalte innlegg

Jeg skal bo et år på Gran Canaria, og jeg skal kjøpe meg et digitalt kamera. Jeg er ikke sikker på hva slags kamera jeg skal kjøpe, og har heller ikke sett på noen :wink:. Men noen som har et kamera de mener kan passe for en 19 åring som skal gå VK2 på norsk skole på gran canaria?

Pris: fra 2000 tom. 6-7000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal selv selge et Canon Powershot G2, i meget god stand. Selger det med original kameraveske og ministativ, og ønsker 7000+ for det. Kameraet er kjøpt i månedsskifte okt.nov i fjor, og byttes nå ut til fordel for digitalt speilrefleks. Er kjempefornøyd med G2'en, det er et kamera som dekker alle behov for en amatør, og for den mer avanserte er det også mange muligheter. For mer info om kameraet, se: http://www.powershot.com/powershot2/G2/index.html

 

Husk også å forsikre det kameraet du måtte kjøpe!

 

Lykke til, både med oppholdet og valg av kamera!

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på f.eks. å ta bilder av hunden til en hjemmeside og å ta bilder som skal brukes til trykking av digre reklamepostere.

 

For å vite hvilket kamera man burde velge bør man tenke gjennom

 

- Hva skal man ta bilder av

- Hva skal man bruke bildene til

- Særskilte behov som soliditet, portabilitet, batterikapasitet mv.

 

MLW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HALLO DET FINNES IKKE NOE TVIL KAMERAET DU ER UTE ETTER ER ET CANON IXUS 300

 

Har selv et med et 128 MB minne kort (noe men bør ha)og da kan jeg ta 130 bilder med oppløsning(1600 x 1200) & kvalitet8superfin) på max setter man ned oppløsningen til 1024 x 768 og kvaliteten fortsatt på super fin kan man ta 273 bilder

 

 

LØP Å KJØP

 

Mvh Aganon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...