Gå til innhold

Hvordan brenne Vista?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nero har støtte for å brenne DVD'er det kommer bare ann på hvor ny versjon av Nero du har..

ÅÅÅÅNEi.. men ikke den samme funksjonen som neroimage for cd, hvor du bare legger til en cuefil, som automatisk adder binfilen inn, og som gjør det hele bootable.

Skrevet

Jeg får ikke bootet med win 64-bit......har alle filene på cden. hvis jeg prøver å starte instalasjonen i windows får jeg melding om at "dette er ikke et gyldig win 32 program" :( biosen er satt til boot først fra cd-rom...

Skrevet
Nero har støtte for å brenne DVD'er det kommer bare ann på hvor ny versjon av Nero du har..

ÅÅÅÅNEi.. men ikke den samme funksjonen som neroimage for cd, hvor du bare legger til en cuefil, som automatisk adder binfilen inn, og som gjør det hele bootable.

hvilken cue.fil legger du inn ?

Skrevet (endret)

det er en rar.fil... når jeg extracter den får jeg det som skal ligge på cden..DOCS..I386..IA64..SUPPORT..VALUEADD..AUTORUN(110byte)....setup...win51...win51mp..

Endret av konstabel
Skrevet

[OT]Til de som ikke har en DVD brenner:

Mounte med Daemon tools eller Alcohol 120% funker fint det også.

Okay, for those that dont have a dvd-rom/burner.. Mount the iso with alcohol or deamon tools and the start the installation by explore the dvd and click on the install icon. Then follow the instructions and then it will extract the files to a folder on your hdd and then restart your pc. It will boot up by itself and then starts the installation. NOTE: You have to have another partition and you have to chose to install on that one (for example if you have your daily system, like me XP on C:, then install Vista on example D:. Then when you starts your pc it will appear a dual-boot menu there you can chose what os you want to start.. To edit the dual-boot system just open boot.ini on, on my pc, C:\, and edit in that one.. Example: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect /noguiboot multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Vista" /noexecute=optin /fastdetect Okay..? And if the dual-boot menu doesn't appear just edit the boot.ini.. Btw, there is another way to edit the boot.ini aswell.. Start>Run>msconfig>boot.ini .. Any questions?

Jeg har testet det og kan bekrefte at det virker.[/OT]

Skrevet (endret)
Den har da det; Recorder->Burn Image

Trodde den kun støttet cd, sjekker..

Støtter DVD og CD.

....

Prater man ikke om pirat software her, eller er det kommet noe for alle og teste.

Denne er kommet for å teste! Beta verson.

Den er vel kun tilgjenglig for BETA-testere, men den finnes på mange bittorrent trackere.

Endret av janfredrik
Skrevet

Beklager alle sammen, min feil! Min versjon viste ikke image på annet enn CD, men jeg har fått fikset det. Som janfrederik sa, Nero støtter brenning av images på både DVD og CD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...