Gå til innhold

InsomniaX, trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp installert insomniaX-modden, og synes det ser greit ut. Men det er et par ting som er håpløse hvis jeg ikke klarer å få gjort noe med det...

Håper noen kan hjelpe meg :whistle:

Screenshot

Første problem: Helt til høyre av skjermen vises hotbar nummer 1 i to eksemplarer (i tillegg til der den skal være, altså 3 plasser!) Hvordan fjerne denne?

Andre problem: Når jeg holder musepekeren over "latency-vinduet" så kommer det ikke opp noen ting, jeg vil gjerne se hvor mye MS jeg har.

Tredje problem: Hvordan fjerne de ikonene for de hotbarene som jeg ikke bruker (den med ring rundt for eksempel). Dette er det sikkert en helt enkel løsning på, men jeg har iikke vært i stand til å finne den enda :blush:

Det finnes helt sikkert en tråd om denne modden, men jeg var ikke i stand til å finne en konkret løsning på akuratt disse tingene...

Fant ikke ut av readme-greiene som fulgte med heller, håper noen med litt peiling kan hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Gå innpå Options - Interface og skru av hotbar på høyresida. Dette skal fikse dette problemet.

2. Insomniax sin latency-bar har ikke nummerverdier.

3. Trykk på knappen det står "on" på i nedre høyre hjørne.

Skrevet (endret)

1. det er 2 like "hotbarer" siden du ikke har fjernet den gamle fra <| Options -> interface -> right bar |> disable den.

2. dette kan du legge til på titan baren på toppen av skjermen (høyreklikk), tter det kan du om du vil skjule hele menyen med å disable den på insomniax egne option bar som du har liggende over den gamle.

3. det gjør du også på insomniax egne options bar, du trykker på knappen helt til venstre på den som det akkurat nå står "on" på.

blæhh..for sein :(

Endret av nord
Skrevet

Hmm, med det samme jeg er i gang, noen som vet hvordan man skrur av macroen som sier "Arrosiach casts renew on Arrosiach", fryktelig irriterende :D

Skrevet

Skriv /hx menu og trykk av main. Da skal alle være fjernet. Hvis du bare vil fjerne enkelte deler så finner du ut av hvordan du gjør det selv. Alt står på /hx menu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...