guttorm Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Så du skrev opp eternal life *stolt* Men jeg kunne nå tenkt meg roots av ygdrasil jeg, så er det bare vi hedningene fra norden dom vet hva det betyr. Sjønt, hedninger passer vell best til horde siden. Vist dere har planer om å bli veldig gode: imba
John Keats Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Seal Cub Clubbers Club den blir aldri gammel \o/ Hadde et guld på AL'AKir som het det, men GM'en bytta navnet til " Orgrimmar Dust Bin Collectors "
chokke Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 skal ha et nøytralt navn, ikke noe som, northern pwnage, norway rules, lol, wtfnoobs, lal, idiots, smacktard osv. Noe enkelt, men originalt.
Snorre123 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 skal ha et nøytralt navn, ikke noe som, northern pwnage, norway rules, lol, wtfnoobs, lal, idiots, smacktard osv. Noe enkelt, men originalt. Hva med 'Neutral'? Nøytralt nok?
chokke Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 skal ha et nøytralt navn, ikke noe som, northern pwnage, norway rules, lol, wtfnoobs, lal, idiots, smacktard osv. Noe enkelt, men originalt. Hva med 'Neutral'? Nøytralt nok? oj . ganske genialt, .
Diff Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 (endret) Kan ramse opp noen her: -legion of blessing -legion of the blessed ones EDIT: nytt innlegg Endret 5. august 2005 av Diff
Darx* Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Kan ramse opp noen her: -noobs of the alliance -noobs of the horde -legion of evil -legion of the cursed ones akkurat det han ikke var ute etter, var det ikke slik?
chokke Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Kan ramse opp noen her: -noobs of the alliance -noobs of the horde -legion of evil -legion of the cursed ones akkurat det han ikke var ute etter, var det ikke slik? nei...
mbskywalker Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 <I joined a guild and all I got was this lousy tag>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå