adsfiklam Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 (endret) Finnes det et program som kan gjemme ikoner fra tray? I tilfelle, noen som har noen anbefalinger? Takk Endret 31. juli 2005 av yrjan
Pilot_ Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg skulle likt å hatt DC++, Winamp og Thunderbird i tray så, henger meg på
zjulik Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Thunderbird/Firefox: http://minimizetotray.mozdev.org/ Andre progs: http://www.dntsoft.com/alltotray/ eller http://www.1000files.com/Utilities/Launche...561_Review.html
Musty Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg skulle likt å hatt DC++, Winamp og Thunderbird i tray så, henger meg på både DC++ og winamp har denne funksjonen i programmet.. bare let litt igjennom setupen til begge programmene så finner du det
adsfiklam Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Jeg skulle likt å hatt DC++, Winamp og Thunderbird i tray så, henger meg på Jeg mente egentlig gjemme ikoner fra tray. Sorry at jeg skrev feil
zjulik Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 To manage this area, simply right click the Taskbar, and choose Properties. In the Properties window that appears, on the Taskbar tab, check the box next to "Hide Inactive Icons" if it isn't already checked, and then click the "Customize..." button. That will bring up a window that allows you to choose one of three behaviors for each program icon that appears in the system tray: "Hide when inactive," "Always hide," or "always show."
adsfiklam Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 To manage this area, simply right click the Taskbar, and choose Properties. In the Properties window that appears, on the Taskbar tab, check the box next to "Hide Inactive Icons" if it isn't already checked, and then click the "Customize..." button. That will bring up a window that allows you to choose one of three behaviors for each program icon that appears in the system tray: "Hide when inactive," "Always hide," or "always show." Ja, jeg vet om den muligheten, men jeg lurte på om det fins et program som gjemmer ikoner fra tray. Så jeg slipper å ha den pila til venstre for ikonene i tray.
p@ge Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Click Start > Run > Regedit Navigate to HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\TrayNotify Delete the IconStreams and PastIconsStream values. Open Task Manager, click Processes tab, click Explorer.exe, then click End Process. Still in Task Manager, click File, click New Task, type explorer, then click OK.
Pilot_ Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg skulle likt å hatt DC++, Winamp og Thunderbird i tray så, henger meg på både DC++ og winamp har denne funksjonen i programmet.. bare let litt igjennom setupen til begge programmene så finner du det Åh.. takker Er det mulig med Thunderbird også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå