Salamence Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg kjøpte et skjermkort som heter Club 3D Geforce 6600GT, men det passer ikke inn i hovedkortet mitt. Hvilke alternaativer har jeg? Kjøpe nytt hovedkort? Isåfall kan dere fåreslå et som dette grafikkkortet passer i. Jeg skal ikke ha et veldig dyrt et (dvs ca. 300-500 kroner) og det må vere socet A så jeg slepper og bestille ny prosessor også. Håper på raskt svar Endret 31. juli 2005 av Salamence
2 Fast 4 Biltema Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Du har kjøpt et PCI-Express Grafikkort, men du skulle hatt et AGP Grafikkort... Du kan sikkert levere det tilbake og bestille et som er helt likt bare at det er AGP
Salamence Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Dette er hovedkortet jeg har: http://www.psdata.no/ps.asp?it=107740 Det er AGP port i det?
viranth Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Dette er hovedkortet jeg har: http://www.psdata.no/ps.asp?it=107740 Det er AGP port i det? 1 ( 1 ) x AGP 4x Ja, det er AGP port på det.
War Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Da må du levere det tilbake, eller kjøpe nytt hovedkort og prosessor , og kanskje ny 24 pin strømmforskyning.
evo500 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Det er neppe det hovedkortet du har, om du har sokket-A som du nevner i første tråd. Finn ut hvilket hk du faktisk har, siden det kan være stor mulighet for at det kun har agp-4X. Om det er agp-4X så ville jeg anbefalt nytt hk med agp-8X om du skal returnere ditt pci-X skjermkort for bytte i ett agp-kort. Men på den annen side, så kan man fort plusse på i det uendelige om man begynner slik hehe nytt hk...hmm kan vel kanskje like gjerne ta ett nytt for ny cpu? hmmm tja men da er det jo ikke mange kr ekstra for litt fetere ram og?? hmmm hardisken er jo litt liten og treg, så først har bestilt dette så er vel ikke 1000kr til så nøye? OSV OSV og plutselig satt man med utstyr til 10.000 istedetfor den ene tingen man skulle ha til 1000... hehe. Sånn ble alle mine oppdateringer hehe
War Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 det stemmer (men han MÅ bytte cpu og hovedkort om han ikke bytter)
Salamence Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 Jeg har vel egentlig ikke rå til mere en et skjermkort så jeg returnerer dette og kjøper et nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå