Gå til innhold

Universal virker ikke på min nec 2500A :(


Anbefalte innlegg

Har alltid brukt that's write (optodisc) plater tidligere, men så ble jeg forbannet for det stadig var 1-2 plater i en 25pakk som var uleselige på slutten (dvs henger seg opp i dvd spiller).

 

Derfor kjøpte jeg masse universal plater fra norway disc og tenkte at disse skulle være bedre. Til nå: prøvde å brenne en film på 8x (firmware 1.6 har aldri hatt behov for å oppgradere før nå). Den filmen var uleselig omtrent midt på platen. Så brente jeg ny i 4x og den var uleselig når det var ca. 20% igjen av filmen.

 

Deretter oppgraderte jeg til nyeste firmware fra nec og resultatet er 2 plater brent på 4x hastighet, begge er totalt uleselige både for dvd spilleren, xboxen og dvd brenneren på pcen.

 

 

Noen som vet om disse platene i det hele tatt er kompatible med dvd brenneren min? Finnes det firmware som er bedre? Til nå har jeg fått feil på 4 av 4 plater (de brenner helt fint men er altså ikke leselige). Hvordan kan jeg teste brennekvaliteten, har sett noen sånne grafer her, men vet ikke hvordan man får det til.

Endret av Toffa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...