Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Digital skjermutgang død. analog ok. hjelp!


Anbefalte innlegg

Som det står i topic har jeg fått store problemer med pcen her.. skulle starte opp en dag og plutslig ble skjermen svart etter at den hadde tatt alle de sjekkene med bios etc og windowsflagget (Dere skjønner ;) )

Sjekka litt ut og testa å koble skjermen til analog utgang. Funka :)

MEEn jeg må få den digitale utgangen igang igjen. Noen som har vært borti lignende og vet hva som kan forårsake sånt? evnt HVA kan jeg gjøre for å "skru" på digital utgang igjen?

 

Sindre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som det står i topic har jeg fått store problemer med pcen her.. skulle starte opp en dag og plutslig ble skjermen svart etter at den hadde tatt alle de sjekkene med bios etc og windowsflagget (Dere skjønner ;) )

Sjekka litt ut og testa å koble skjermen til analog utgang. Funka :)

MEEn jeg må få den digitale utgangen igang igjen. Noen som har vært borti lignende og vet hva som kan forårsake sånt? evnt HVA kan jeg gjøre for å "skru" på digital utgang igjen?

 

Sindre

Hvilken skjerm har du??

Har hørt en del problemer med datamaskiner/skjærmer som ikke fungerer sammen når det gjelder den digitale porten.

Det du kan teste er oppdatere skjærmkortet og sjekke om det fins drivere til skjærmen.

Instaler dem da mens du har analog koblet til.

Sjekk på skjærmen om du har noen knapper så du får opp meny på den, sjekk etter : Factory recall eller lignende.

 

Lykke til, si fra om du får det å fungere

 

 

/Trooper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...