kenneth11 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Daquing Oilfields. Hele squaden min, som består av 2 stk medic, 2 stk engineer, 1 stk assault og 1 stk support drar i en blackhawk og begynner å fly mot en av Kina sine CP'er. Akkurat da kommer en MI-18 (Kinesisk, egentlig Russisk svar på Blackhawk) inn og gjør akkurat det samme som oss. Fullastet det også. Svær duell i lufta, spesielt fordi squad leaders på begge lag sitter bak spakene så alle respawner på dem. Kanskje 2 minutter senere blir angrepshelikopterene til begge lag involvert, og de består også av squad leader og en til fyr. Og sånn fortsetter det i et minutt til, da prøver en Kinesisk jet seg, men blir øyeblikkelig skutt på av et av våre F-15 fly. Det andre flyet til begge lag kommer inn. Alle luftkjøretøyene kjemper mot hverandre. Bakketroppene må klare seg selv. 3 minutter senere skjer den første store hendelsen i kampen. Et av våre F-15 fly skyter ned begge de Kinesiske flyene og fortsetter med angrepsheliet til Kineserne. Akkurat da er den andre medicen (jeg var den ene) heldig nok til å treffe fiendepiloten med minigunen. Alt dette skjer minst 200 meter over bakken. De andre i fiendens helikopter greier å få tilbake styringa, men blir umiddelbart senket av angrepshelikopteret vårt. Post gjerne flere slike Endret 30. juli 2005 av kenneth11
Snorre Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Endret emnetittel, og slettet alle innlegg som ikke forteller en warstory. Videre setter jeg et par regler: Det skal være minst en warstory per innlegg. Det er lov å kommentere andres historier så samt du følger overstående regel. Historien skal ha en viss lengde over seg så det blir interessant å lese den. Dere skal ikke prøve å finne opp noe tull, samt ei kopiere andres historier som deres egne ol. Ha det fortsatt hyggelig ved peiskroken med krigsfortellingene her Snorre
MrLee Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Sikkert en relativ vanlig hendelse hvis du har en litt organisert squad, også en blackhawk story. Men uansett, vi var en gruppe på 6 som jumpa inn i blackhawk ved start (Mashur City) Jeg fikk piloten til å starte egen BH squad som alle joinet. Så fløy vi rundt og dominerte, tok flagg etter flagg. Selv satt jeg i døra, uten minigun. Var support, tømte belte på belte med ammo ned over gatene traff relativt lite. Så da begynte jeg å lobbe granater ned istedet. Ettpar andre i heli gjorde det samme. Mye mer effektivt, spesiellt over flaggene vi skulle ta, rundt vegger og slikt miniguns ikke kunne treffe. FI sprang som hodeløse kyllinger for å komme vekk fra granater, rett inn i minigun fire. Ved endt map hadde piloten 156 poeng, alle Teamwork, jeg hadde 125 elns, derav 77 kill assists og 1 kill...Døde bare 1 gang..respawna i BH igjen Du kan tro det var mange MEC folk som hagla beskyldninger om exploits og annen snusk da! Endret 30. juli 2005 av MrLee
kenneth11 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Lol! Nå nettopp spilte jeg på Gulf of Oman (64 spillere) og tok av fra Hangarskipet. Det jeg liker å gjøre er å bare fly rett opp så langt jeg kan. Jeg så litt bakover for å sjekke at ingen MEC-fly kom og bakholdsangrep meg. Tvert imot, en av dem bare kjører rett inn i meg mens jeg flyr rett opp! 5 minutter senere. Jeg har bytta lag til MEC. Tar av i en SU-27 og flyr over mappet. Så greier en tank å være så heldig å treffe meg i motoren! Da var jeg ganske død 2 minutter etterpå. Vi er nå på Zatar Wetlands, jeg er MEC. Flyr og strafer alle jeg kan, men så er jeg så uheldig (les: heldig) å kræsje i en Blackhawk som tar av fra hangarskipet. 6 folk ombord, tror dette var min mest uheldige dag i lufta
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 På tide å få liv i denne tråden igjen Spilte Dragon Valley idag, som Kina. Vi hadde kommet oss inn ganske så langt, vi var ved tempelet. Så begynte USMC å sende ganske så mye dit. Vi hadde 15 spillere der, mens USMC sente minst 20. Var rene beleiringa, de artilleriserte oss (*Håper tempelet var på UNESCOs liste*, de sente masse tanks inn.....vi ble beleiret i rundt 10 minutter, så greide vi til slutt å bryte ut. Senere vant vi runden
Armageddon Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Spilte Wastelands tidligere i dag, som USA, og når jeg joinet var laget kraftig trykket ned.. Etter litt frem og tilbake ble det ganske stor kjemping rundt den midterste spawnsonen, med helikopter spawn. Vi kjempet oss oppover og fikk til slutt tatt flagget, men MEC kommer kraftig tilbake.. Vi klarer og holde presset tilbake mens snipere ligger i fleng og skyter alt av infantry som prøver seg. Hele sumpen på MEC siden var fyllt med fiendes tankser og APC, men etter et velplassert artillerystrike, var det fritt frem.. Squaden min var den første som tok sjangsen og stormet fremmover. Etter hard kjemping fikk vi tatt det neste flagget, og vi vant 1-0!! Så ivrig har jeg ikke vært før på en runde..
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Idag hadde jeg en rå runde som Special Forces, det føltes som jeg gikk på narkotika Aller først så snek jeg meg inn i MEC's base (Det var på Zatar, BTW), og hoppet opp på vingen på en SU-35. Et minutt senere kommer det 2 MEC folk, hopper inn i flyet. Jeg proner og gjør vanlig wingwalking taktikk. Etter et par minutter i lufta setter jeg litt C4 på vingen, hopper av, åpner fallskjermen, sprenger flyet. 2 kills. Når jeg lander er det en fyr foran meg som bare går framover, ser ut som han nettopp har gått tom på spurtemeteret. Sikter med M4'en, på hodet hans, 2 kjappe kuler inngravert der. Er nå på øya i midten. Proner i gresset for å skjule meg. Akkurat da kommer en MEC tank framover, planter litt C4 i veien, akkurat når han passerer, BANG! Nå er jeg tom for C4, men akkurat da så møter jeg en annen fyr på laget som ennå har C4. Så kommer en tredje fyr, en Sniper. Vi lager squad (locked), og tenker ut en strategi. Planen er å ta over øya ved siden av. Så skjer det da. 2-3 MEC'ere (Mekkere?) står der og snakker sammen, sikkert i VOIP. Sniperen vår blir kvitt den ene, headshot. Så sniker jeg meg fram, greier å ta en til med kniv. Så ser jeg tredjemann, bytter til M4, 2 kuler i hodet hans. Flagget er vårt.
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Hadde en morsom episode i dag da 2 squads (jeg var i den ene) kalte seg Airborne Squads. Airborne betyr som kjent i dette tilfellet fallskjermtropper, så vi fløy milehøyt i BH (var på Karkand BTW), og da vi var over hoppunket, hoppet alle bortsett fra piloten ut. Det var bare Tyskere på det andre laget, så senere fikk jeg høre at en fyr på det andre laget som så oss skrek over VOIP'en "Fallschirmjäger! Fallschirmjäger!" som direkte oversatt betyr "Fallskjermjeger, Fallskjermjeger" men som selvsagt betyr at han ser oss. Fikk drept han i lufta BTW
chokke Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 å nå har jeg en fin en: -Jeg fikk angrepshelikopteret (AH-HZ?? samma det) til usa og fikk med en andre pilot, og vi fløy langt om lenge og lengre enn langt. Vel, egentlig 10-20 sekunder før et stykk jagerfly kommer rett foran nesa mi og jeg skvetter til og drar musa (ikke koffert, men MUS) mot meg og mister kontroll og vi hopper ut. Dette var på "kina-kartet-med-mye-olje-og-så-videre" og vi landa oppå en av siloene, andrepiloten var ikke så smart så han avslørte oss med en gang så jeg hoppa ned på baksia og la ut 3 miner på langs (Da'a, var enginer) og da kom tydelig 3 jeeper fra kina som lekte seg og kjørte over hver sin. En tanks så dette og kom mot meg, men med min raske reaksjonshastighet spurta jeg i sikksakk mot tanksen og la en mine på hver sin side av beltet, så han var stukk. Så han hoppa ut og jeg kniva en, så kommer en smart ass og tar tanksen (kineser det og) og kjører fremover. Et KABOOOOM lyder gjennom siloene før en full jeep kjører over den siste mina, som sprengte meg og..........
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Her er en bra historie fra Gulf of Oman Jeg hadde greid å snike meg ombord USA's hangarskip, og drept 2-3 folk før noen folk bestemte seg for å drepe meg. Så jeg dreper den ene, så begge de to andre spurter for å revive han (begge var medics) og jeg løper i mellomtida ned til båtene. De følger etter, og begge stjeler seg båtene. Jeg er alene, men greier å svinge rundt slik at jeg unngår maskingeværet på deres båt. Blir full jakt rundt om i havet før en AH-1Z kommer og sender missiler som ender kanskje 2 centimeter fra båtene, så jeg bestemmer meg for å stikke inn i elva, og der får jeg assistanse fra en til båt. Så nå er det vill jakt overalt, men til slutt er det noen som gjør et sjakktrekk: han lar meg passere, men sprenger broa når USA's båt er under meg. Det var slutten på den båtjakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå