Gå til innhold

Gitter i stedet for plexi


Anbefalte innlegg

Hei, prøvde ut noe nytt når jeg styler kabinettet mitt nå, hva synes dere?

 

Er selv veldig fornøyd, synes gitteret var en stilig forandring fra de vanlige vinduene :)

 

Burde kanskje vurdere å legge et plexiglass innenfor for å hindre støv, men vet ikke om jeg gidder å gjøre dette! :whistle:

post-226-1122593005_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tøft. Men har du noen bilder av fronten.

Fronten min er ikke ferdig enda, driver og sparker igjen hull jeg ikke ville ha der med plast-sparkel fra biltema. Jeg har lakkert toppen og den andre sidedøra idag, lagt på siste laget med klarlakk nå. Har flere artige planer for dette prosjektet, blant annet kom jeg over en politisirene på biltema som jeg tenkte å montere inni PC'en :cool: Selvsagt sjult, med kun en knapp for å aktivere den. Mulig jeg burde få opp en worklogg før jeg fortsetter? :hmm:

Lenke til kommentar
Er ikke så farlig fant jeg ut, har tenkt å lage en list :)

heller ta ei fil og bruk den på langs med linja. da får du rettet ut ujevnhetene.

 

noe jeg derimot savnet ved denne modden var noe til å dempe det harde mønsteret med. f.eks. runde hjørner. syntes det ble litt for halvveis med bare firkantet, men dette var definnetivt en ny og god idé.

 

kanskje jeg skal gjøre noe ala dette på min mod... men ikke helt likt.. (hvis jeg får lov :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det lignet litt på mitt Thermaltake shark kabinett. Velig tøft :thumbup:

 

Off topic: Den PC'n som er i venstre hjørne på det første bildet, hadde samme kabinett som min PC før jeg skiftet til TT Shark. Er det en ferdig bygget PC kjøpt på komplett.no? (det lignet i hverfall)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...