Gå til innhold

Spørsmål om Far Cry demo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, holder på og laste ned 2 far cry demoer, laster dem ned for og se om PC'n mon greier og ta den. Alt jeg trenger er et bedre skjermkort for og kjøre det på "medium", men nå som jeg har en litt dårlig PC(Skjermkortetes feil) så må jeg sjekke akkurat det. Derfor har jeg noen spørsmål om akkurat demoen.

1.Er det noen tidsgrense?

2. Kan man valse rundt på stranden :) ?

Er ganske sikker på at det er samme demo som er oppe her på gamer.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1.Er det noen tidsgrense?

Nei, du skal spele så lenge du orker.

2. Kan man valse rundt på stranden :) ?

Du kan stort sett valse der du vil, inkludert på stranda.

Skrevet

hust at den første demoen er lit buggete slik at den krever en sinsykt system for og kjøre glatt..

den andre demoen trur jeg det skal være fixet på, om jeg ikke tar helt feil :)

Skrevet
hust at den første demoen er lit buggete slik at den krever en sinsykt system for og kjøre glatt..

den andre demoen trur jeg det skal være fixet på, om jeg ikke tar helt feil :)

Kjørte det helt GLATT med alt på Low og 800x640 :D

Dette spillet må kjøpes...når det koster driiit lite :p

Skrevet (endret)

Neh, liker ikke CDON, skal kanskje kjøpe det på Spaceworld for 299,-, men jeg viler siden jeg akkurat kjøpte et spill til 299,-

EDIT*Det koster 149,- + porto hos CDON? :D Hvor lang tid var det før du fikk ditt spill? Når jeg bestiller fra cdon.com så pleier det og ta veeeldig lenge! Men nå har jo jeg bestillt ting som er utsolgt da.

Endret av Fanta Boy
Skrevet
Neh, liker ikke CDON, skal kanskje kjøpe det på Spaceworld for 299,-, men jeg viler siden jeg akkurat kjøpte et spill til 299,-

EDIT*Det koster 149,- + porto hos CDON? :D Hvor lang tid var det før du fikk ditt spill? Når jeg bestiller fra cdon.com så pleier det og ta veeeldig lenge! Men nå har jo jeg bestillt ting som er utsolgt da.

bruker og ta 2-3 dager til meg iaf :)

Skrevet

Cdon selger Far Cry (DVD) til 150,- uten porto. De har sommersalg så det er mye bra. Fikk det etter 3 dager. Kjempefornøyd jeg! ^^

• 4 uker senere...
Skrevet
Cdon selger Far Cry (DVD) til 150,- uten porto. De har sommersalg så det er mye bra. Fikk det etter 3 dager. Kjempefornøyd jeg! ^^

kjøpte det bare på Spiderman :p 150kr, men har nå greid spillet

Skrevet

kjøpte det bare på Spiderman :p 150kr, men har nå greid spillet

For det første, gammelt tema. For det andre, dette var egentlig off-topic. Men jeg fikk mine svar, la denne tråden dø ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...