Gå til innhold

Ny LCD-tv, max 10.000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal brukest mest til pc og selfølgelig XBOX 360 når den kommer, så den må være HD-Klar og ha DVI-kontakt. 26" og oppover, noen som har anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett litt på den, men lurer på om ikke denne er ett hakk bedre

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307978&cks=PLC

Var en del fornøyde svensker på som hadde skaffet seg sånne, men om jeg har forstått rett så har den ikke comp. inn, som xbox 360 bruker, men viss kvaliteten kan bli like bra med VGA->DVI fra xboxen er jo ikke det noe problem!

Skrevet

Nå vet jeg ikke om denne er HD-Redy (den du gav linken til). Men etter å ha testet den Viewpia LCDTV`en kan jeg med hånden på hjerte si at den er god. Har testet den ut skikelig, men ikke så mye med PC, ennå. For å se på TV, se DVD filmer, spille konsoll så er den egnet for dette.

Hvis du bor i Oslo eller Stavanger område anbefaler jeg deg å ta en titt innom Elprice butikken for å se hva du får for under 10k :)

Husk denneer HD-Redy så denne Viewpia TV`en er fremtidsrettet.

Skrevet

Den Viewpiaen er god. Har sett den et par ganger før. Kommer faktisk snart i posten. Gleder meg. Panelet i Viewpiaen er det samme som i LG/Philips tvene. De ble faktisk kåret til årets LCD-tv.

OT: Wooho, hvor er det el-price butikk i Oslo?

Skrevet

Drit i om den er "HD-ready". Det er oppløsningen på panelet som har noe å si. Nå har begge disse en oppløsning som er over 1280*720 så begge støtter den HDTV standarden som trolig blir mest brukt her i Norge. Men ikke spør meg hvorfor panelene har såpass rar oppløsning og ikke 1280*720.. Menmen.. Sålenge oppløsningen er god (1280*720) så er det hipp som happ (men du får ikke 1:1 pixelmapping med en slik oppløsning som det er på de skjermene..

Jeg ville valgt projektor ,men så er det meg også ;) Da må du strekke budsjettet ditt litt ,men jeg mener at det er morro med litt størrelse på bildet. Å se film på 28" blir aldri det samme igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...