Gå til innhold

Batteriproblemer på P900


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Batteriet mitt på min P900 har en tendens til å svekkes veldig kjapt selv når den kun står på standby. Som et eksempel så ladet jeg telefonen i natt og tok ut kontakten i dag kl 07:00. Nå kl 09:30 har jeg allerede mistet 30%. Har hatt en telefonsamtale på 1 minutt og sendt 1 SMS.... Den har også en tendens til plutselig å falle til 20-30% i løpet av et par timer i standby...

 

Telefonen er over 1 år gammelt. Batteriet som fulgte med hadde noe av de samme problemene, så jeg gikk til innkjøp av et nytt batteri (originalt) og trodde at problemene kun var der fordi det gamle batteriet begynte å bli slitent. Men jeg har altså det samme problemet med det nye batteriet (ca 3 uker gammelt).

 

Har dere noen forslag på hva som er årsaken her, og hva løsningen kan være?

 

Til informasjon så har jeg IKKE på hverken bluetooth eller IR.

 

Hjelp! :hmm:

Endret av johanch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha installert SMan og satt opp en taskflush på denne slik at telefonen kjører minst mulig applikasjoner i standby.

 

Jeg hadde litt batteritrøbbel på min P800 da noen applikasjoner tydeligvis spiste CPU i standby. Installert SMan og har ikke hatt trøbbel siden. Kjører også SMan på min nåværende P900.

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Takk for tipset angående "bumps". Visste ikke at jeg gjorde en "bump"... :)

 

Uansett... Hvor får du tak i SMan? Har du link? Og koster dette programmet noe?

 

Kanskje det er det som er løsningen. Merker innimellom at telefonen blir litt varm, og det er ofte da at batteriet tømmes....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...