Gå til innhold

Fjerne operatør logo?


Anbefalte innlegg

Hei, har lyst til å fjerne operatørlogo, husker man kunde sende 'logo slett' til ett nummer og man fikk fjernet logoen. Men husker ikke hvilket nummer det var eller om det finnes en slik tjeneste lenger.

 

 

Noen som veit?

 

Edit: Jeg har en Nokia 6600 og "shlogo blank" til 2084 virket ikke; "Meldingsformat støttes ikke"

Endret av geir-thr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har lyst til å fjerne operatørlogo, husker man kunde sende 'logo slett' til ett nummer og man fikk fjernet logoen. Men husker ikke hvilket nummer det var eller om det finnes en slik tjeneste lenger.

 

 

Noen som veit?

IML NULL og sende til 1985

 

Det koster 10 kr :yes:

Lenke til kommentar
Hei, har lyst til å fjerne operatørlogo, husker man kunde sende 'logo slett' til ett nummer og man fikk fjernet logoen. Men husker ikke hvilket nummer det var eller om det finnes en slik tjeneste lenger.

 

 

Noen som veit?

IML NULL og sende til 1985

 

Det koster 10 kr :yes:

Hmm.. Den virket bedre, men logoen er der enda..

 

Problemet er ikke at det er en stor Telenor logo der, men jeg sendte logo blank til 1999 for mange år siden, og da jeg satte sim kortet i en nokia 6600 noen år senere fikk jeg en blank rute isteden for logo. dvs jeg har en stor hvit firkant istendene for logoen til f.eks. Telenor..

 

Edit: skrivefeil

Endret av geir-thr
Lenke til kommentar
c:

system

apps

phone

oplogo

 

 

Bruk FEXplorer og slett eventuelle filer i denne mappen. Eller du kan legge inn din egen logo. Str er såvdit jeg husker 95*25

FExplorer finner man forresten her:

http://users.skynet.be/domi/fexplorer.htm

(bra fargevalg på den siden :p )

 

Om du vil fjerne operatør-teksten, altså ikke logoen må du legge inn en egen logo. Om denne ikke bare skal være et hvitt felt som du hadde må denne være et utdrag fra bakgrunnsbildet som er rundt logoen.

 

Om du klarer deg med å ha operatøren som tekst er det som Tommyangelo sier bare å fjerne filen og restarte mobilen.

Lenke til kommentar

he he, du sier noe, det er sån jeg tror sidene til blindeforbundet ser ut :tease: .... så litt hjemmelaget ut den siden men...... kanskje lagd utifra klippe og lim metoden, minner litt om når vi klipte i gamle se og hør blader i barnehagen :p men funker det på SE. og..... prøvde det andre send IML NULL eller noe..... kommer bare en hvit lapp som ble lagre som bilde da :hmm:

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...