Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg ville trodd det ble splitt, med tanke på at den høyeste flushen ligger i bordet og reglene sier at det er den beste femkorts-hånden som vinner. Ergo; ess-høy flush vinner.

6439698[/snapback]

Din beste femkortshånd ville blitt Ess, konge, 10, 8 , 7

Motstanderns ville blitt Ess, dame, knekt, 8, 7

Du har de høyeste korta :)

6439790[/snapback]

Ja, men har det noe å si? Man regner ikke summen heller da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wikipedia er vår beste venn!

In other words, the highest ranking card of each is compared to determine the winner; if both have the same high card, then the second-highest ranking card is compared, etc.

Skrevet
Jeg ville trodd det ble splitt, med tanke på at den høyeste flushen ligger i bordet og reglene sier at det er den beste femkorts-hånden som vinner. Ergo; ess-høy flush vinner.

6439698[/snapback]

Din beste femkortshånd ville blitt Ess, konge, 10, 8 , 7

Motstanderns ville blitt Ess, dame, knekt, 8, 7

Du har de høyeste korta :)

6439790[/snapback]

Ja, men har det noe å si? Man regner ikke summen heller da.

6439801[/snapback]

Hvis dere har samme highcard vurderes det nest høyeste kortet. Hvis det er likt vurderers det påfølgende kortet. osv. Det blir kun split hvis dere har en identisk kortkombinasjon

Skrevet

Hvilke pokersteder har de beste freeroll turneringene mener dere?

Spiller selv på NordicBet og Expekt, og der synes jeg de ofte har relativt godt betalte turneringer.

Skrevet

Tapte med pocket ess for tredje gang på rad isted. All in før flopp, bare en som er med, og 2 par, tress, og straight har sendt meg på rævva ut.

Skrevet

Folk burde da vitterlig vite hvilke hender som vinder over andre hender og hvilke hender som gir split før de begynner å spille poker med penger!

Skrevet

Kan jo være att det dukker opp noen uvanlige hender da. Som f.eks straight med ess og oppover (A 2 3 4 5). Har sett enkelte poker-nettsteder som ikke regner det som straight.

Skrevet

Skal spille litt poker med gutta i kveld, men har lyst å finne på et eller annet spesielt og underholdende.

Noe som foreslåes? Noe for å irritere andre? Noen spesiell spillestil? Noe rart jeg kan ha på meg? Noen "ritualer"?

Kjeder meg. :p

Skrevet

Har dessverre ikke noe forslag til deg utenom å spille med store pilotbriller og bare være stille hele kvelden, late som du er noenlunde pro. ;)

Det jeg skulle si er at Pokerstars har endelig lansert programvaren med "stillbare" vinduer, så hipphura for oss uten 24" skjermer! :)

Skrevet (endret)

Syns denne var litt nais, fikk hånda for ca. en time siden. :p

straight_flush.jpg

Og ja, jeg vet det ikke er snakk om mye penger, men det var selve hånda som var pen :) Vant vel 15$ eller no på den! :w00t:

Endret av The_Prytzinator
Skrevet
Melder meg inn i straightflush-klubben. :cool:

6475540[/snapback]

Jeg floppa den! :tease:

Hva slags side er det der? (likte ikke layout) :thumbdown:

Skrevet
Er det noen her som har hatt erfaringer med DailyPoker.com  :hmm:

6460901[/snapback]

Ingen :dontgetit:

Noen som vet om nettsted der de tester poker rom ?

evt en anmeldelse av dailypoker.com

Skrevet (endret)

Har spilt litt på svenske Blip med "likssom" penger. Men man må kjøpe likssom mynt Det er ikke mulig å få ut pengengene/gevinst der.

Som om ikke det er nok, taes det rake for hvert spill...! Heldigvis er det no-limits, så man kan gå all-in og skremme bort alle. Har vunnet mange potter slik.

Men, jeg har hørt det finnes et program som kan lage masse gratis mynt. Noen som vet hvilket program dette er?

Endret av elyseo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...