Gå til innhold

Selge FX5950 og pris?


Anbefalte innlegg

Jeg har et Gainward Ge-Force FX-5950Ultra GS VIVO skjermkort som jeg har hatt ca 6 mdn nå! Er strålende fornøyd med det, kjører alle spill på full gfx og allt, men trenger egentlig ikke dette kortet, har lyst på et kort som er litt mer middelmodigt.. Dessuten trenger jeg penger til bil-lappen som jeg skal ta snart..

Så jeg tenkte at jeg skulle selge det, og jeg bare lurer på hvor mye jeg kan få solgt det for.. Kjøpte det for som sagt 6 mdn siden, og da betalte jeg 3400-,

Vet at jeg ikke kan få den prisen i dag, men er det noen som har noen SERIØSE forslag?

 

(Linker til GFXKortet mitt: Gainward Geforce FX 5950Ultra/Ultra-1800 XP VIVO GS 256 MB )

 

Takker på forhånd for svar og tilbakemeldinger.

Endret av Shaper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lønner seg dessverre ikke for deg å selge det. Man får et nytt Geforce 6600GT for ca 1300 kr nå og det er bedre enn ditt kort. Du får derfor "ingenting" for kortet ditt.

Slik er det i dataverden,ting "går ut på dato" raskt. Det gjelder spesielt skjermkort.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Mener du seriøst at du ga 3400 for et 5950U for 6 mnd siden? Det var i så fall en veldig dårlig deal... for deg :( Du får ikke mange hundrelappene for det i dag, med mindre du lurer noen... behold kortet til det ikke duger lenger.

Dårlig dead? Mener han har blitt lurt jeg.

 

Hvor kjøpte du dette kortet da?

Lenke til kommentar

Wow! :wow:

Tenkte ikke over det med prisen tidligere. 3400 kr for et 5950 Ultra for 6 mnd siden er jo en helt sinnsyk pris. Jeg betalte 2395 kr for et Geforce 6800NU hos MPX i Desember i fjor. Altså for ca 9 mnd siden.

6800NU knuser jo 5950 Ultra i ytelse.

 

Shaper:Hvor har du kjøpt det kortet? Du har jo blitt grundig lurt.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Er vel litt lengre siden enn 6 mdn.... Bomma på keypaden når jeg skreiv, egentlig så er det rundt 9-12 mnd siden..

 

Kjøpte det på www.komplett.no og betalte rundt 3400-, for det..

Forskjell men fremdeles svindla vil jeg si. Har ca ytelsen til et r9800 PRO som da kostet litt under 2000.

Lenke til kommentar
Er vel litt lengre siden enn 6 mdn.... Bomma på keypaden når jeg skreiv, egentlig så er det rundt 9-12 mnd siden..

 

Kjøpte det på www.komplett.no og betalte rundt 3400-, for det..

Forskjell men fremdeles svindla vil jeg si. Har ca ytelsen til et r9800 PRO som da kostet litt under 2000.

Joda, men alikevel, selv om kortet ikke er så utrolig bra i dag.. så hadde jeg alikevel håper på å få over 1500 for det...

Lenke til kommentar

jeg kan gi deg 5-600 for det og vil si det er en god pris for det også..

 

Så om du skal selge det for å få penger i lomma for det, så er vitsen lik null?

Edit: om jeg går litt i meg selv så ville jeg kansje ikke gidd så mye en gang..

 

Tror du får omtrent like bra kort til mindre pris nytt..

Endret av HiTeCk
Lenke til kommentar
Er vel litt lengre siden enn 6 mdn.... Bomma på keypaden når jeg skreiv, egentlig så er det rundt 9-12 mnd siden..

 

Kjøpte det på www.komplett.no og betalte rundt 3400-, for det..

Forskjell men fremdeles svindla vil jeg si. Har ca ytelsen til et r9800 PRO som da kostet litt under 2000.

Joda, men alikevel, selv om kortet ikke er så utrolig bra i dag.. så hadde jeg alikevel håper på å få over 1500 for det...

Du kan jo håpe.... men den som kjøper det for 1500 skal være en bra stor dåre:P

 

EDIT: Du var vel en av de som kjøpte forrige generasjon toppkort rett før neste generasjon kom:P

Endret av Corwin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...