Gå til innhold

webshop som selger merkeklær?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk :)

 

er det ikke mulig og opprette en postboks i sverige da? Bor bare 1-2 timers kjøring fra svenske grensa.

 

En fyr jeg jobbet sammen med før sa han brukte å bestille vin etc fra tyskland for å så sende det til sverige. Så kjørte han til sverige og hentet det.

 

Ikke nøl med å post hvis dere vet om noen webshops eller har andre tips :=)

Lenke til kommentar

I USA og Canada kan du velge og vrake. Bruk Google. Noen er merker du kjenner fra før, men mange svært bra er ukjente for oss i Norge. Men det gjelder det samme som her: Det er alltid en sammenheng mellom pris og kvalitet. Noen eksempler på seriøse og gode nettbutikker i USA: www.paulfredrick.com, www.bluefly.com, www.hugestore.com + (utrolig nok) amazon.com - som selger partier av merkeklær til nedsatte priser. Alle disse har eksistert siden midt på nittitallet.

 

Noen av disse sender ikke til Norge. Da kan du bare skaffe deg en USA-adresse, se www.jetcarrier.com. Her er det til og med penger å spare på fortollingsavgift, dersom du handler litt mye, siden den er inkludert i frakten du betaler til Jetcarrier.

 

Jeg har prøvd alt jeg nevner over, og det fungerer bra. Men obs: Amerikanerne er litt feitere enn oss. Jeg har en mistanke om at de har kompensert for det i størrelsene. (Til og med Levis, som jeg trodde var svært standard, så lenge man holdt seg til en modell....). Så kjøp gjerne bukser med ett hakk mindre livmål enn du ellers ville gjort. Prøv deg fram, ikke kjøp mer enn en bukse fra samme produsent første gang. Man gidder i praksis ikke å sende tilbake for å bytte, selv om det er mulig til de fleste (alle av de nevnt over). Skjorter går bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...