Haku Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Dette begynner å bli veldig offtopic nå, men jeg kan ikke dy meg Så du mener at alle Paladiner er like feige og stikker av fra en combat? Bruke Divine Shield og hearthstone? Det vil være som å si at alle druider bruker catform og stikker, alle warriors bruker Scream (eller hva nå den heter) og rømmer, priests bruker fear. Det er helt feil å generalisere det sånn, bare fordi du har møtt på noen som stikker av på den måten, betyr ikke at alle gjør det. Neste gang få tak i noe fakta før du sier noe. begynner å bli sånn passe lei paladins som skriker "men den og den classen kan gjøre sånn og sånn og slippe unna på den måten" Skjønn dette ... Paladins er ENESTE klassen som har en helt feilfri måte å komme seg unna, det er ikke mulig i det hele tatt å countre den! INGEN andre har noe sånt Det kan godt hende at dere er den mest sugende klassen i hele spillet men akkurat dette har dere
Mendel Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Hm, ok. Kanke huske at vi nevnte noe om flukt tidligere i denne tråden før du kom med den kommentaren din.
Islanbadsj Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Her om dagen skulle jeg prøve s+hs i en liten duel mot en venn, bare for å teste. Det er jo ikke mulig når shield bare varer i 10 sec. Men viss den andre timer skikkelig så skal det være fullt mulig. Valgte ikke paladin pågrunn av noen av desse greiene, spurde bare en kamerat at jeg ville være en slags warrior som kunne kaste noen spells. Visste ikke om gratis mount før lvl 15, og visste ikke at han kunne heale seg selv før jeg starta. Kanskje jeg valgte en n00b klasse, men mange vet ikke hvilke klasser som er bra, og hvilke som er dårlige før de starter, mange som ikke leser på forum og slikt. EDIT: Kan jo bare bruke HS en gang i timen, og jeg er ikke veldig lysten på å ta ett slags "corpserun" fra IF til STV, da kan jeg heller bare bli drept. Endret 27. juli 2005 av X-tremeOverclocker
Sponis Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Dette begynner å bli veldig offtopic nå, men jeg kan ikke dy meg Så du mener at alle Paladiner er like feige og stikker av fra en combat? Bruke Divine Shield og hearthstone? Det vil være som å si at alle druider bruker catform og stikker, alle warriors bruker Scream (eller hva nå den heter) og rømmer, priests bruker fear. Det er helt feil å generalisere det sånn, bare fordi du har møtt på noen som stikker av på den måten, betyr ikke at alle gjør det. Neste gang få tak i noe fakta før du sier noe. begynner å bli sånn passe lei paladins som skriker "men den og den classen kan gjøre sånn og sånn og slippe unna på den måten" Skjønn dette ... Paladins er ENESTE klassen som har en helt feilfri måte å komme seg unna, det er ikke mulig i det hele tatt å countre den! INGEN andre har noe sånt Det kan godt hende at dere er den mest sugende klassen i hele spillet men akkurat dette har dere Rogue sin vansih+hearthstone er da bedre.
Dʋgɢtung Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 (endret) god damn palywadans TEH LIES THE LIES !!! burn my EYES Hvis det var opp til meg, burde du glatt fått både +10% og +20% warning, siden du ikke har tilført diskusjonen i tråden noe som helst, men heller kunn spredd kvalme. Saken er, at de færreste paladins bruker shield + hearthstone - og det er også et poeng at du ikke tilfører diskusjonen noe annet enn OT-snakk. Jeg har forøvrig _aldri_ brukt Shield + HS, da jeg som oftest har rimelig gode PvP-stats 1on1. Tilbake til topic; Det er vel ikke mer enn et par uker siden at jeg tok Uldaman med en gjeng kamerater. Det var meg (level 60 paladin), 40 priest, 35(?) warrior, 39 druid og en mage som var rundt 40. Poenget er jo at disse ganske sikkert aldri ville ha klart bossen uten en high-level i gruppa. De måtte da ventet noen leveler helt til før de kunne fått rewardene/dropene, og det er jo dumt, siden det er bedre jo tidligere man får dem Endret 27. juli 2005 av Complexion
Mendel Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Det er en stund siden jeg tok Uldaman med min Hunter som var rundt lvl 45, en magevenn av meg var vel å rundt lvl 45 og en annen hunter i lvl 43 eller noe, vi tok sjefen og de 3 andre med litt problemer, daua en gang, men klarte sjefen andre gang. Har etter en god del spilling funnet ut at det er alltid lurest å ta de svakeste NPC'ene først dette pga da blir det den summen med damage mindre. Unntaken på regelen er om det er en healer og/eller mage, da tar en alltid healeren så eventuelt magen (da disse gjør mer damage en melee folka). Noen ganger er det nødvendig for healeren å trekke seg litt unna de verste kampene og heale, men aldri lurt å trekke seg helt bort, en må slå og gjør damage, men ikke slik at du får aggro. Også som healer så må en ikke heale for ofte, jeg finner ut etter et par ganger jeg har healet en spiller om når jeg må starte healingen på den spilleren, sløsing av mana leder ikke til noe godt, denne regelen føler jeg fungerer bra for meg og alle i gruppa blir fornøyde. Om noen av dere lurer så jeg ikke en holy paladin, min build er 12 i holy (Bedre healing, 70% sjangse for ikke å miste tid og 40% mana igjen om jeg får crit heal). 10 i protection (For mer armor) og resten skal gå i retribution.
Haku Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 god damn palywadans TEH LIES THE LIES !!! burn my EYES Hvis det var opp til meg, burde du glatt fått både +10% og +20% warning, siden du ikke har tilført diskusjonen i tråden noe som helst, men heller kunn spredd kvalme. Saken er, at de færreste paladins bruker shield + hearthstone - og det er også et poeng at du ikke tilfører diskusjonen noe annet enn OT-snakk. Jeg har forøvrig _aldri_ brukt Shield + HS, da jeg som oftest har rimelig gode PvP-stats 1on1. Tilbake til topic; Det er vel ikke mer enn et par uker siden at jeg tok Uldaman med en gjeng kamerater. Det var meg (level 60 paladin), 40 priest, 35(?) warrior, 39 druid og en mage som var rundt 40. Poenget er jo at disse ganske sikkert aldri ville ha klart bossen uten en high-level i gruppa. De måtte da ventet noen leveler helt til før de kunne fått rewardene/dropene, og det er jo dumt, siden det er bedre jo tidligere man får dem poenget var å fremheve, paladins utrolige survivability og ja sorry jeg gikk litt ut av topic osv, men come on ... å mobbe paladins er like naturlig for horde som det er for allaince å mobbe shamans ...
Haku Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 uansett er dette en "skrytetråd" hvor han prøver skryte av hvordan han og kompisen kom seg langt inn i ett område som ingen sa han hørte hjemme i, uten at han noensinne var i nærheten av det område dem ikke ville ha ham i. folk vil ikke ha med seg low lvls i uldaman fordi dem ikke tror dem klarer å drepe ironaya, folk har ikke med seg low lvls fordi dem er ubrukelige mot bossen. Det blir som "ingen ville ha med oss 30 lvl 58 til MC, men her om dagen klarte vi drepe ene molten giant da"
Jørgen Sørheim Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 uansett er dette en "skrytetråd" hvor han prøver skryte av hvordan han og kompisen kom seg langt inn i ett område som ingen sa han hørte hjemme i, uten at han noensinne var i nærheten av det område dem ikke ville ha ham i. Ikke det at Ironaya er særlig langt inne i instancen, da. Men, joda, hvorfor ha med seg en lvl38 paladin når man kan vente i et par minutter og få med en vesentlig bedre spiller som ikke trekker tonnevis med aggro?
uberhunter Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Roguet som har DoT på seg kan ikke vanishe og heartstone.
chokke Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Roguet som har DoT på seg kan ikke vanishe og heartstone. ingen med dot kan hs'e
chokke Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Paladins fjerner alle debuffs med skjold, eid som sagt ingen MED dot på seg kan hse kverulant deluxe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå