Jokko88 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Jeg tenker på å kjøpe meg Trackmania Sunrise, men jeg lurer på om det er mange som spiller det på nettet, for internett spilling er veldig viktig når det gjelder Trackmania.
skrekk Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er online-spilling som gjør Trackmania til det kongespillet det er! Alltid flere hundre spillere online, ikke noe problem å finne en server med gode spillere og gode baner å bryne seg på
Joachim_F Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det eneste som er litt leit er at bay og coast-miljøene brukes så lite online. Jeg kan til en viss grad forstå at coast ikke er så fryktelig populært, men skjønner overhodet ikke hvorfor folk ikke spiller mer bay. Uansett, det er (som andre har sagt) lett å finne gode servere med kule baner og mange spillere. Noen av banene "der ute" er helt vanvittige.
skrekk Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg er sikkert litt rar, men jeg liker faktisk bay og coast bedre enn island. Kanskje jeg ikke er god nok på island, men synes det miljøet skiller VELDIG mye.
Snorre Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg må nok innstllere Trackmania SUnrise igjen. Kom meg aldri skikkelig i gang med singleplayer-delen. Dog var Trackmania (Originalen that is) veldig underholdene. Skal dog sies at det er MP-delen av Trackmania som gjør det til det spillet det er. Det forlenger spillvarigheten meget lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå