Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neeh...det eneste vi så var jo noe fra Metroid Prime var det ikke?

Nintendo holder godt på hemmelighetene sine enda må jeg si...

Hvilke hemmligheter?

Jeg kan oppsumere pressekonferansen!

En fyr som skrøt av Nintendo og rakket ned på Sony

En Dj

Ei dame som spilt ett rart hundespill på DS

Game Boy Micro

Bittelitt om Revolution

Nye Zelda

4 Mariospill + neon Gamecubespill til...

Skrevet

Hehe, ja han fyren rakket vel mye ned på Sony. Men kanskje ikke så rart. De har jo selv sett hva Sony sitter på. Både Microsoft og Nintendo er redde for Sony, kan jeg bare love dere. :yes:

Skrevet

Microsoft har sagt at de ikke ser på Nintendo som en konkurrent, det er en fornærming til nintendo. De har ikke vist os rEVELUTIONEN! Jeg begynner å bli utolmodig!

Skrevet
Microsoft har sagt at de ikke ser på Nintendo som en konkurrent, det er en fornærming til nintendo. De har ikke vist os rEVELUTIONEN! Jeg begynner å bli utolmodig!

Jeg hater Microsoft for det, at de undervurderer Nintendo. Jeg håper de får så det svir. Revolusjonen ligger nok kanskje i kontrollerne. De snakket jo om at de ville være helt unike. Dessuten er det jo dette med at du kan spille alle Nintendo-spill fra 20 år tilbake og frem til nå.

Skrevet

Som sagt...nintendo kjører sitt løp, og de har sagt at de er redde sony og ms skal kopiere de. ikke så rart, så jeg venter i spenning :)

Skrevet

Og hva mener de med at det første vi sier når vi skrur på Revolution er ''WOW!''?

Kan det hende Nintendo dret litt på draget, var redd for at de ville bli gjort til latter siden PS3 og Xbox 360 er så mye bedre enn revolusjonen deres?

Skrevet (endret)
En kontroller kan da umulig redde en konsoll?

Det har jeg vanskelig for å tro også, men som sagt, Du vet aldri med Nintendo. ALDRI.

Endret av Nevnarion
Skrevet

Litt for lite detaljer etter min smak. Men i følge VG-bloggen er det mye som tyder på at vi vil se mer om revolution de neste dagene på E3. Hvem vet. Forstår Nintendo er redde for copy & paste fra konkurentene. Men siden de andre alt har vist fram sine med specs og alt og det blir sansynligvis også slik deres konsoller blir lansert som "final" har de da mye å frykte?

Mye tyder på at "The Revolution" ligger i kontrolleren. Men hvem vet. Det er ikke godt å si Nintendo er flinke til å skjule detaljer.

Likte godt støtten for alle gamle klassiske spill, gir faktisk i teorien et enormt stort spill bibliotek et mye større enn det sony reklamerte for på sin pressekonferanse. :thumbup: Ikke alle vil verdsette denne muligheten, personlig håper jeg det blir gratis, i værste fall i det det en minimal og akseptabel sum. Kunne godt tenke meg å lastet ned Blast Corps, Golden Eye, Mario bros, A link to the past, donkey kong country og 64 :love:

Likte veldig godt DS demoene og ikke minst Zelda! :dribble: Fikk faktisk grådlig lyst på ds nå. Noe jeg savnet av trailere var derimot Mario 128. Var ikke det et spill som skulle komme til game cube i år? Eller blir det kanskje presentert de nærmeste dagene?

Skrevet
hvorfor er dere så deppa ang konsollen da? hvis den har gode spill osv så kan den jo selge bra fordet regner jeg med.

Er en liten nedtur å spille med dagens grafikk på Revolution, mens Ps3 og Xbox 360 har morgendagens grafikk...

Om du skjønner...

Skrevet

Men hva hendte med å være først?

Nintendo sa "Vi skal være før Sony", men både sony og MS har sagt til jul mens Revolution kommer etter jul.

Skuffelse at vi må vente omtrent til neste E3.

Skrevet
Men hva hendte med å være først?

Nintendo sa "Vi skal være før Sony", men både sony og MS har sagt til jul mens Revolution kommer etter jul.

Skuffelse at vi må vente omtrent til neste E3.

Sony har ikke sagt "til jul". Sony har sagt mars 2006 i japan.

Skrevet

ok, mente jeg hørte før jul, men da er det enda bedre, men hadde vært flott om Nintedo var først av alle, du ser bare hvor mye bedre DS gjør det uten PSP, håper neste konferanse har en bedre Stream for jeg fikk se 1% av Zelda traileren.

Skrevet
ok, mente jeg hørte før jul, men da er det enda bedre, men hadde vært flott om Nintedo var først av alle, du ser bare hvor mye bedre DS gjør det uten PSP, håper neste konferanse har en bedre Stream for jeg fikk se 1% av Zelda traileren.

Jeg såg alt! Link som varulv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...