Gå til innhold

Trenger hjelp med Bf2? til å spille på nett.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei folkens

Ja jeg har kjøpt meg bf2 nå for en liten stund siden og jeg er ny på detta her (noob) :p. Men når jeg skal skal spille på server osv får jeg det ikke til. jeg har oppdater den. da lasta jeg ned det her battlefield2_server_2484, bf2patch_v_102 ? Når jeg har innstallert det er bare å spille da? Eller er noe mere jeg trenger ?.

Eller om noen kan gi meg riktig side til hvilken patch osv jeg skal laste ned og det jeg trenger for å få spillt på nette. Om dere hadde gidi det hadde det vært snilt av dere. Eller forklart meg hvordan jeg får spillt på nette .

mvh hitman.

Endret av Hitman2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du laste ned patch 1.01, denne finner du på battlefield.no under Filer -> Battlefield 2. Innstaler denne og restart maskinen.

Så laster du ned patch 1.02. Denne finner du samma stedet. Innstaler denne og start spillet. Videre enabler du punkbuster som er under servervinduet. Da skal du få spillt spillet online.

Skrevet

Du trenger ikke 1.01 for å installere 1.02....last ned 1.02 og installer det du. Men vær klar over at EA har problemer med sine servere for tiden, så kontoen din blir kanskje ikkje åpnet med det første.

Skrevet (endret)

Oki .. skjønner .. :D får prøve meg på det dere sa. så ser jeg hva som skjer da. ;D .... Men er det noen som vet om noen bra server som det ikke er mye lagg på ? eventuelt ip adresse `?...

Endret av Hitman2k
Skrevet

Etter jeg innstallerte patchen så funnker det ikke å komme seg inn på serverne. Det kommer opp sånn ... connecting to account server.Holdt på å stå sånn lenge så gikk jeg inn på windows oppgavebehandling og der står det at BF2 ikke svarer. Hva kan feilen være? må jeg slette helle bf2 og innstallere alt på nytt igen ?...

Skrevet
Etter jeg innstallerte  patchen  så funnker det ikke å komme seg inn på serverne. Det kommer opp sånn ... connecting to account server.Holdt på å stå sånn lenge  så  gikk jeg inn på  windows oppgavebehandling og der står det at BF2 ikke svarer. Hva kan feilen være? må jeg slette helle bf2 og  innstallere alt på nytt igen ?...

Hitman, det er ikke hos deg feilen ligger!

Sjekk denne tråden

Skrevet
Etter jeg innstallerte  patchen  så funnker det ikke å komme seg inn på serverne. Det kommer opp sånn ... connecting to account server.Holdt på å stå sånn lenge  så  gikk jeg inn på  windows oppgavebehandling og der står det at BF2 ikke svarer. Hva kan feilen være? må jeg slette helle bf2 og  innstallere alt på nytt igen ?...

Hitman, det er ikke hos deg feilen ligger!

Sjekk denne tråden

good .. leste det nå. Jævlig kjipe greir a :(! . Men skal det komme opp sånn at spille ikke svarer på windows oppgave behandling. ? eller er det same shit ? .eller er det at alle har det sånn at det ikke svarer til slutt for at det tar så jævlig lang tid å komme inn ? ....

Skrevet

Spillet slutter å svare i ca 15 minutt ja så får du connection failed elns.. men singleplayer funker hvis du gidder å vente så lenge..

Skrevet (endret)
Spillet slutter å svare i ca 15 minutt ja så får du connection failed elns.. men singleplayer funker hvis du gidder å vente så lenge..

Nei jeg tror ikke jeg gider det akuratt men hehe... da sparer jeg meg heller til det er i orden. Tar jeg å spell litt Cs istenden for :p Men håper det fikser seg snart altså...

Endret av Hitman2k
Skrevet
Jepp battlefield.no har bra servere. Ellers kan du prøve catch, bredbandsbolaget eller boomtown.

Eneste som er negativt er at de ikke greier å forgive, ALLE punisher

Skrevet

på broadpark er punish skrudd av, men admins elns har en tendens til å kaste deg på motsatt lag av det kompisene dine spiller på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...