Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ericsson hm210di branmur


Anbefalte innlegg

Har prøvd ut denne http://www.portforward.com/english/routers...HM210DI/ABC.htm guiden for å komme in i branmuren men kommer ikke ikke inn, der du må skrive inn brukernavn og passord. Har prøvd admin som brukernavn og ikke skrevet noe på passord men kommer ikke inn. Lurere derfor om Ericsson hm210di har et standar passord som kommer med som vanlig standar? Kan noen hjelpe meg her?

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dette er routeren du har hjemme kan du jo bare spørre den som har installert den hva passordet er, men hvis det er på arbeidsplassen din, så har nok admin byttet ut standard-passordene. Spør den som har installert den, evt. må du bruteforce deg inn. Hvis du har fysisk tilgang til routeren støtter den telnet?

Lenke til kommentar

det er den jeg har hjemme. men fikk den av tele2 når jeg bestillte adsl så det er jeg som har installert den. har aldri gjort noe med branmuren for jeg fikk vite at den hadde en branmur i går. har ringt tele2 men de vet ikke noen om sånn info så jeg ber om hjelp her. det er sikkert noen som har dette modemet som vet hva jeg skal gjøre så vær så snill og hjelp meg :yes::yes:

Lenke til kommentar
det er den jeg har hjemme. men fikk den av tele2 når jeg bestillte adsl så det er jeg som har installert den. har aldri gjort noe med branmuren for jeg fikk vite at den hadde en branmur i går. har ringt tele2 men de vet ikke noen om sånn info så jeg ber om hjelp her. det er sikkert noen som har dette modemet som vet hva jeg skal gjøre så vær så snill og hjelp meg :yes::yes:

Husker jeg ikke feil er brukernavn Tele2 og passordet er tele2 skrevet baklengs.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...