Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Utvida den trådlause IP-sona med ekstra AP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ein ZyXEL G-500 som gjev meg WPA-kryptert WLAN. Nokon stadar er dekninga dårleg, og eg tenkte å setja opp eit til (litt lenger vekke). Kan eg ha same SSID i dei to aksesspunkta?

Er det andre ting eg bør passa på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
wds er tingen eller den enne wlan box'en fra linksys. husker ikke navn.

Tenker du på http://www.wdsglobal.com/ ??

Kva er det?

Men tilbake til topic: Bør dei to APene (som dekke same sone i midten) ha same kanal, eller kvar sin? Er det andre ting ein bør aktivera eller kopla ut?

Skrevet

wds er faktisk en slags protokol for og koble sammen 2 ap'er. som selv kan funke som ap. mange ap'er er det på.

med wds så, må dem ha samme ssid /kanal, dem vil og se ut som samme ap begge 2. og du vil i mange tilfelle ikke miste net mellom dem (kommer veldig and på client korte i pc'en)

men spørs om du skal ha 2ap'er med kabel mellom.

eller om du skal ha wlan mellom ap'en

WRE54G er den linksys'en jeg snakka om. den setter du så langt ut som du HAR signal. så sender den vidre derfra. har ikke testa den selv så veit ikke hvordan den funker

Skrevet

Det var ingen WDS-funksjon i menyane til ZyXEL-APet. Men eg fann eit val som heiter: "Enable Intra-BSS Traffic (Allow communications between wireless stations)". Dette var aktivert frå før.

Elles var det ingen hake for: "Number of Wireless Stations Allowed to Associate: [ ] (max. 32)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...