Gå til innhold

Komplett og hovedkort


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-08-04 14:58, mad_arab skrev:

Jeg ser på den uttalelsen som en blanding av en spøk og ren frustrasjon... Det må da være lov å si såpass uten å få tilsnakk av moderatorer. Ellers må man jo vokte hvert eneste ord man skriver i tilfelle man fornærmer noen (selv om det er berettiget). Jeg synes det får være grenser for barnehagetante-tilsnakk...


 

I følge en annen tråd så mener han bestemt og seriøst at den prosessoren han sendte tilbake til Komplett er den samme som har dukket opp hos en annen... bare fordi begge var DOA. Han har en grunnleggende fiendtlig holdning til Komplett i alle innlegg han skriver om de. Virker som han faktisk hører hjemme i barnehagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


SirHartge skrev (2002-08-04 11:32):

Quote:


Den 2002-08-02 16:31, Jazzmaster skrev:

HAHA det er sikkert den XP2000+ jeg sendte i retur for noen uker siden som også var DOA.

Den går sikkert på rundgang.


Fytterakkern....

Komplett skjerp dere for f.....



 

SLike kommentarer ønsker vi ikke.

 

 

Hei,

 

Her er vi på IGJEN. Det var deilig når du var på ferien.

 

 

Staljin

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-03 00:54, staljin1 skrev:

Quote:


Gorthaur skrev (2002-08-01 16:40):

Hei!



Med dette i bakhodet kjøte jeg meg en Xp2000 cpu for noen få dager siden, men dette virket ikke.

Sjekket derfor på spesifikasjonene til kortet( i manualen) hvor det stod at kortet støttet amd opp til 1,6.

Sjekket hjemmesiden til Asus, hvor det var en ny biosversj ute, og lastet den ned. Prøvde deretter å flashe biosen ,men fortsatt ikke noen effekt.



 

Hei,

 

Hvordan klarte du å flashe biosen når PC-en ikke vil starta!?

 

Det er sikkert BIOS som er problem. Jeg har en Shuttle AK31 V3.1 med VIA KT266A chipsett og de har hele tiden oppgradert bios akkurat for å få støtte for de nyere Athlon XP CPU. Den støtter XP2200 nå.

 

 

Staljin

 

 

Hei Staljin!

 

Bios ble flasha med den gamle cpu`en i.

Her er forøvrig svaret jeg fikk fra komplett:

"Hei. CPU:

Støtter AMD Athlon XP, Athlon TBird og Duron CPUer

Står ingenting om xp2000 der. eller mer. Det sto xp cpu'er, og da den ble solgt fantes det bare xp1800 enda. Beklager dette. Men du har jo angrefrist på den nye cpu'en, så samt den ikke er brukt og kan selges som ny. Og det er innenfor 14 dager fra du kjøpte den.

 

Vennlig hilsen / Best regards

JS; Kundesenter

Telefon avd: 33454200 "

 

hmmm... Noen som vet når xp2000 ble lagt ut for salg?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-04 11:23, Afseth skrev:

Quote:


Den 2002-08-02 16:31, Jazzmaster skrev:

HAHA det er sikkert den XP2000+ jeg sendte i retur for noen uker siden som også var DOA.

Den går sikkert på rundgang.


Fytterakkern....

Komplett skjerp dere for f.....



 

Hallooo... dette er bare spekulasjoner fra deg. Kan du bevise det, så vær så god og kom med slike uttalelser. Kan du ikke bevise det, så hold kjeft.

Der var du jo igjen, rævslikkeren til Komplett.

 

Du bare må jobbe der...

Lenke til kommentar

Hei Gorthaur

 

Har et par spørsmål! Hvilke bios versjon har du (1003 skal støtte opp til 2200+)?

 

Hvilke strømforsyning har du? Om strømforsyningen din ligger i grenseområde for hva den kan gi så kan den godt virke på en litt mindre cpu, men når du fyrer opp din 2000+ så makter den ikke å gi nok til at du får boot!

 

Hvilke cpu er det den fungerer med?

 

 

_________________

-FooKer-

 

'Det er bedre å ha armer og bein enn gull i paralympics!'

 

[ Denne Melding var redigert av: FooKer på 2002-08-06 21:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 10:49, Jazzmaster skrev:

Quote:


Den 2002-08-04 11:23, Afseth skrev:



Hallooo... dette er bare spekulasjoner fra deg. Kan du bevise det, så vær så god og kom med slike uttalelser. Kan du ikke bevise det, så hold kjeft.


Der var du jo igjen, rævslikkeren til Komplett.

 

Du bare må jobbe der...

 

 

Hva i all verden er dette for ekstreme idiotkommentarer!? Herregud...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...