Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bil på tv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett så mange flere enn de du nevner der, og Top Gear (1 times showene) er de jeg liker best.

 

Ellers har jeg sett bosse bildoktorn og Trafikmagasinet på svensk tv, "Den nya corvetten får bara två rattar på grund av den höga innlastingen i bagasjfacket. plassen er inte särskilt stor. Vi fikk inte mer enn én resveska i facket" :p

Lenke til kommentar

Topgear er favoritten min, sier det de mener og bra filming når de tester bilene. Også bruker de litt andre tester noen ganger f.eks hvilken bil man kan hoppe lengst med :D. Mye bra humor der også. Kikker også på 5th gear, ikke like morsomt som Topgear, men litt mer seriøse. Autofil er det lenge siden jeg har sett på, sier nesten aldri noe negativt om bilene der og kjedelige tester.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Top Gear er både morsomt og lærerikt. Skikkelige folk som både kan bil og hvordan oppføre seg.

 

Autofil har jeg en oppfatning av at driver mer med underholdning enn læring, i motsetning til Top Gear som klarer begge deler 15x bedre enn Autofil klarer underholdningen. Men jeg kan godt se på Autofil, og abbonerer visst på bladet (grei dassunderholdning har jeg funnet ut). :)

Lenke til kommentar

Top Gear er ikke redd for å si at noe er dritt.

Er mange "gode" biler som har fått det glatte lag av Jeremy :p

Bla en Maserati med F1 Giring fikk bunnkarakter.

Kritisk sans er noe som autofil helt mangler, tror egentlig de

er redde for at bilprodusentene ikke skal la dem få teste bilene dems

vist en bil får dårlig omtale :p *pyser*

Lenke til kommentar

Liker både Autofil og TopGear. Autofil = Hverdagsbiler, og litt kulere biler. TopGear = Kjappe DYRE og kule biler. Autofil har ikke hatt noen sånne sinnsykt dyre biler som har blitt kjørt. Meste er vel Mercedes CL600 i Frankrike, og BMW M5 på Rudskogen.

 

Dyreste til TopGear er vel Koenigsegg CCR og Zonda Z12?

Lenke til kommentar

Av bilprogrammene pr i dag, er Top Gear det klart beste. Men da jeg fikk inn svenske kanaler for et par år siden, gikk det en program som het Prestanda (husker ikke helt hvilken kanal), som var veldig bra. Mener å huske at det var de samme folkene som lager det svenske bilbladet Teknikens Värld, og de kan jo sine saker.

 

Autofil gidder jeg ikke å se lenger....Larsen blir for hyper for meg. Hadde NRK fjerna Larsen og gitt jobben hans til Rustad, så kanskje....

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...