Gå til innhold

Kan man vente med unlock?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skyter mot en vegg på, la oss si 150m, noen ganger, så vil du se at treffpunktet vandrer villkårlig på noen skudd. Det er deviation; avviket. Den slenger skuddet innimellom.

M95 har dobbelt så mye deviation som M24. Til gjengjeld går M95 gjennom armor + tar mer helse når du først treffer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å prøve det; la en kompis skyte deg i brystet med M95 og så med M24.

Ved M95 vil du ha 2 streker igjen uansett kit og med M24 vil du ha 5 ved et kit som ikke har armor og 11-12(kansje mer) ved et som har armor...

M95 er plenty kraftig nok, problemet er nøyaktigheten.

Skrevet
Har unlocka sniperen jeg, var kos den. :) Eneste er at jeg aldri treffer på lang avstand, kun når fienden er i ro. Selvom jeg har siktet plantet i ræva på'n. ( :wee: )

Deviation, hva er det? At kula faller? Skulle ikke egentlig BF2 være uten kulebaner?

What he said

Skrevet
Bare å prøve det; la en kompis skyte deg i brystet med M95 og så med M24.

Ved M95 vil du ha 2 streker igjen uansett kit og med M24 vil du ha 5 ved et kit som ikke har armor og 11-12(kansje mer) ved et som har armor...

M95 er plenty kraftig nok, problemet er nøyaktigheten.

jeg har "alltid" 2 streker igjen etter ett skudd fra M24...

de gangene jeg har mer er jeg som regel usmc og blir skutt med drag eller 88...disse har jo 45 i skade, så det samsvarer med dokumentasjonen...

Skrevet

Har du armor så gir det en skade på 95x0.7=66.5% med M24, M95 gir da 95x1=95% ved treff i brystet.

Jeg har 4-5 igjen etter en treff med M24 og 2 etter en treff med M95(uten armor). Mulig det har med hvor du blir truffet; bryst, mage, lår,osv...må kansje teste litt mer nøyaktig selv, også :p

Du ser også forskjellen når du skyter på en bensintønne, M95 trenger et skudd mens M24 trenger to...

Skrevet (endret)

Likte egentlig sniperne til Mec / China bedre jeg. Jaja, nå har jeg noe å velge mellom...

Kula treffer sjeldent der den skal med M95, men med de andre sniperne dreper jeg og dreper jeg. :shrug:

Endret av -Teddy-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...