Gå til innhold

Finnes det mount i GW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spillet suger fordi man ikke kan ha mounts? Da suger vel diablo 1 og 2, baldurs gate spillene og neverwinter nights også da? (gidder ikke å ramse opp) Tro meg, det er ingen nødvendighet å ha mounts i Guild Wars og visst det skal komme så må det bli mye lengre distanser i vært enkelt mission. Og da ville folk ha gått lei visst det blir fighting, opp på mount, ri ett stykke, ned fra mount fighte osv....

Skrevet (endret)
Det suger jo egentlig  :thumbdown:

Folk som deg irriterer meg. (Vel, ikke folka i seg selv, men utsagnene deres. :p) Du må tenke utenfor boksen. Si meg, har du aldri spilt et spill, uten mount, som du har likt? Har mount noen praktisk nytte i WoW, der man tilbringer halvparten av tiden sin med å løpe? Ja. Har mount noen praktisk nytte i GW, der man kan warpe fra outpost til outpost, og pga. det eliminerer løping ala typen der man løper for å komme seg til en plass som man har vært før? Nei.

Kan egentlig like godt legge dette til i signaturen min : GW er ikke et MMORPG.

EDIT : Er trøtt....

Endret av GuardiaN--
Skrevet

Ble veldig irritert jeg også mang lot det helle gå ut over en ball som jeg kastet hardt i veggen. WoW folk som mener det som er ikke er likt som i WoW suger. Og forresten man kan stå på dyr som løper deg rundt. Eksempel: her

Skrevet

Det finnes riktignok en del fiender som har bestemt seg for å ri på ting, på f.eks. Dolyaker og Giants, men the stone summit ser ikke ut til å være villige til å lære bort triksene sine. Selv om det kanskje ikke finnes mounts, så er det heller ikke noe problem å lage en build som lar deg komme deg fra a til b fort... Hvis man ikke skal bruke maptravel, da. (Sprint og bull's charge på skillbaren lar deg sprinte uten stopp med 11 i strength som en warrior. Eliteshouts som "charge!" kan også brukes. Ta med endure pain og noen healingspells hvis du er */mo, så kan man løpe fra ascalon til droknar's med litt kreativ løpeteknikk)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...