Machz Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Hei, Har koset meg foran PCen med dette spillet nå i hele dag. Bra spill som har fått lite oppmerksomhet. For de som var skuffet over Deus Ex: Invisible War(slik som meg), kan prøve dette spillet. Noe i den samme gata, men ikke fullt så dynamisk(tenker på den første). Kule effekter som funker greit på min hundgamle GF4 maskin. Endret 24. juli 2005 av Machz
kenneth11 Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Forresten, det er Project: Snowblind ikke Prosject: Snowblind Bare til orientering
TheOats Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Har ikke prøvd det, er det noe bra? har det noe med deus ex universet og gjøre?? Jeg ble ikke skuffa over invisible war, synes det var jævlig bra.
lavizh Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 (endret) Har prøvd spillet en stund og finner det rimelig kjedelig og rart. Ikke helt min smak dessverre. Endret 24. juli 2005 av lavizh
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Er det et Action-RPG? For det var jo Deus Ex...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå