Gå til innhold

Hvilke spill ønsker DU at skal bli laget?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.... Hadde vært kult med et Pirat MMorpg.

 

Lag, det ene er Pirater(selvsagt), det andre er Marinen og det tredje laget er Sivile.

Så har du et digert hav med masser av Øyer med byer på.

 

De sivile driver butikker og barer. Altså selger ting. Må ha en eller annen form for craftmenship skill. Slik at de kan lage foreksempel pistoler eller båter. De sivile står fritt til å velge side i kampen. Foreksempel handelsman som støtter Piratene kan sette opp butikk i en Pirat leir, og tjene fett på å selge utstyr til piratene.

 

Piratene jobber samme i slags "guilds/clans" på båter. En klan kan foreksempel ha mange båter. Båtene må ha tipp topp fysikk slik at de knuses når de blir truffet av en kanon kule. Serformeg store sjø slag. Piraten kan selvsagt bygge seg leir. Enten på en øde øy eller i en hule eller hvor det måtte passe. Piraten har også et slagt rank system slik at d bare er kapteinen og styrmannen som kan styre båten. Disse får da også en større del av skatten de skulle plyndre. Det er lederen i en Pirat klan som bestemer hvem som skal bli kaptein på en båt. Og så er det kapteinen på en båt som bestemmer hvem som skal ha rank på båten.

 

Marinen fungerer egentli på samme hvis som piraten med ranksystemet og klanene. Men de driver ikke på plyndrer fra byer men passer på dem fra piratene i stede. De tjener penger hvis byene de skal passe på går bra. De kan også bygge seg slott.

 

Bare en liten ide jeg satt å tenkte på. Ikke alt jeg har tenkt ut som jeg gidder å skrive her.

Sikkert langt i fra perfekt, men det hadde vert morsomt.

Endret av The_PuNk
Lenke til kommentar

vel tenkte på et massivt online strategispill, hvor alle spillerne spiller en soldat (litt som bf serien) bare at alle serverne er knyttet sammen, slik at en server er foreksempel london og der slosses det til en side vinner ved at alle er døde. (som cs). de som er flinke nok blir generaler og styrer styrkene rundt, sier hvor dem skal. Siden folk ikke respawner hele tida så må man være flink. Når man dør som soldat blir man med i en kamp et annet sted. Blir en slags global krig, der alt skjer samtidig hele tida. På slutten av dagen kan man se hvilke land som er tatt av hvilke faksjoner, og så fortsetter man derfra. Til slutt sitter man igjen med en vinner. kanskje vansklig å gjennomføre i praksis men hadde vært fett

 

Edit: Hvis ikke blir jeg kjempe glad hvis starcraft 2 eller fallout 3 kommer ut (sånn som jeg vil ha dem) (altså ikke voldtatt av 3d fantaster)

Endret av andre_sn
Lenke til kommentar

Jeg vil ha et følgende spill:

 

Du er en man i krig, og skal kjempe for ditt fedreland. Jeg ønsker store områder, så store som overhodet mulig. Videre skal det være massive mengder med vennlige og fiendtlige soldater. Du skal få følelsen av å være i en krig. Det er snakk om 2. verdens krig.

 

Alt skal være non-scriptet, uforutsigbart og ikke minst spennende. Når du verver deg kan du selv bestemme deg hva slags jobb du skal ha. Kanskje du besemmer deg for å lete etter skjulte tyske skip i de norske fjorder, for så å raportere med radio tilbake til generalen. Eller du kan delta i tungtvanns operasjonen.

 

Om du velger det slike operasjoner vil historien følge utfallet av dem. Hvis du for eksempel feiler i tungtvannsoperasjonen vil kanskje Tyskland vinne krigen? Videre kan du kjempe for hvilken som helst av landene som var innvolvert i krigen, velge hvilken divisjon av forsvaret du vil ta. Om du vil bli pilot, eller landsoldat osv. Da har du bare tilgang til å gjøre det du skal, men du kan søke om å få bli med i en annen divisjon.

 

Videre skal alle språkene være på sitt original språk. Altså snakker norske menn og kvinner (og barn) Norsk, tyske menn ig kvinner tysk osv. Du kan dog stille inn om du vil at noen av landene skal snakke Engelsk istedenfor sitt originalspråk, for eksempel om du ikke er så sprek i tysk, kan du få tyskerne til å snakke engelsk.

Lenke til kommentar
Hmm.... Hadde vært kult med et Pirat MMorpg.

 

Lag, det ene er Pirater(selvsagt), det andre er Marinen og det tredje laget er Sivile.

Så har du et digert hav med masser av Øyer med byer på.

 

De sivile driver butikker og barer. Altså selger ting. Må ha en eller annen form for craftmenship skill. Slik at de kan lage foreksempel pistoler eller båter. De sivile står fritt til å velge side i kampen. Foreksempel handelsman som støtter Piratene kan sette opp butikk i en Pirat leir, og tjene fett på å selge utstyr til piratene.

 

Piratene jobber samme i slags "guilds/clans" på båter. En klan kan foreksempel ha mange båter. Båtene må ha tipp topp fysikk slik at de knuses når de blir truffet av en kanon kule. Serformeg store sjø slag. Piraten kan selvsagt bygge seg leir. Enten på en øde øy eller i en hule eller hvor det måtte passe. Piraten har også et slagt rank system slik at d bare er kapteinen og styrmannen som kan styre båten. Disse får da også en større del av skatten de skulle plyndre. Det er lederen i en Pirat klan som bestemer hvem som skal bli kaptein på en båt. Og så er det kapteinen på en båt som bestemmer hvem som skal ha rank på båten.

 

Marinen fungerer egentli på samme hvis som piraten med ranksystemet og klanene. Men de driver ikke på plyndrer fra byer men passer på dem fra piratene i stede. De tjener penger hvis byene de skal passe på går bra. De kan også bygge seg slott.

 

Bare en liten ide jeg satt å tenkte på. Ikke alt jeg har tenkt ut som jeg gidder å skrive her.

Sikkert langt i fra perfekt, men det hadde vert morsomt.

Det ville vært kult det!

Lenke til kommentar
Hmm.... Hadde vært kult med et Pirat MMorpg.

 

Lag, det ene er Pirater(selvsagt), det andre er Marinen og det tredje laget er Sivile.

Så har du et digert hav med masser av Øyer med byer på.

 

De sivile driver butikker og barer. Altså selger ting. Må ha en eller annen form for craftmenship skill. Slik at de kan lage foreksempel pistoler eller båter. De sivile står fritt til å velge side i kampen. Foreksempel handelsman som støtter Piratene kan sette opp butikk i en Pirat leir, og tjene fett på å selge utstyr til piratene.

 

Piratene jobber samme i slags "guilds/clans" på båter. En klan kan foreksempel ha mange båter. Båtene må ha tipp topp fysikk slik at de knuses når de blir truffet av en kanon kule. Serformeg store sjø slag. Piraten kan selvsagt bygge seg leir. Enten på en øde øy eller i en hule eller hvor det måtte passe. Piraten har også et slagt rank system slik at d bare er kapteinen og styrmannen som kan styre båten. Disse får da også en større del av skatten de skulle plyndre. Det er lederen i en Pirat klan som bestemer hvem som skal bli kaptein på en båt. Og så er det kapteinen på en båt som bestemmer hvem som skal ha rank på båten.

 

Marinen fungerer egentli på samme hvis som piraten med ranksystemet og klanene. Men de driver ikke på plyndrer fra byer men passer på dem fra piratene i stede. De tjener penger hvis byene de skal passe på går bra. De kan også bygge seg slott.

 

Bare en liten ide jeg satt å tenkte på. Ikke alt jeg har tenkt ut som jeg gidder å skrive her.

Sikkert langt i fra perfekt, men det hadde vert morsomt.

Det ville vært kult det!

Tror det spillet er på vei til å bli laget faktisk :)

Vel, delvis iallefall. Pirates of the burning sea heter spillet. Det er ikke annonsert noen release-dato ennå, men det kommer vel kanskje i løpet av året? Jeg har litt blandede følelser om spillet men, utifra screenshots og det som blir fortalt om det, syns jeg det virker litt grunt og overfladisk. De siste screenshotsene er fra 2003 også, samtidig som det ikke står oppnevnt noen publisher på tothegame-sidene, så det er fullt mulig prosjektet har blitt skrinlagt.

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg et gjennomført starwars spill med hl2 grafikkmotoren da denne har så bra fysikk og grafikk. En jedi trenger jo ikke gravity gun : P

Det kunne vært litt stilig. Bruke force til å hive ting på ondingene. Måtte vell isåfall blitt et nytt spill i jedi knight serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...