Geek2005K Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hei jeg har lurt lenge på åssen jeg kan se bildene til World of warcraft, har tatt mange fine bilder og de legger seg inn i en mappe... Men jeg sliter med og se dem, trur jeg trenger et program for og se dem, kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre for og kunne se bildene?
Snorre Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det stemmer, screenshots-ene lagrer seg som TGA-filer. Disse må du nesten konvertere med et eller annet bilderedigeringsprogram eller et bildekonverteringsprogram. Tror du skal finne det om du går på download.com og søker på image converter. Les hva de forskjellige programmen konverterer. S¨snill som jeg var fant jeg en som ser ut til å funke til ditt formål. Programmet kan lastes ned her. Og velkommen til forumet Endret 22. juli 2005 av Orresnei
JBlack Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Targa er jo et helt 'vanlig' filformat. De fleste bildevisere burde takle det. Prøv IrfanView. Gratis og bra.
ttt Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> World of Warcraft".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå