Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 når jeg hoster kommer ingen inn i gamet mitt men jeg kan gå inn på de som er hosta av andre hva er galt?
Snorre Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Vel først av alt kunne du vel ha kikket i min spill/programmer guide, som tar for seg problemer inkludert det problemet du har nå Er sticky øverst i denne kategorien. Du kan vel sannsynligvis ikke hoste på grunn av at du sitter bak en firewall. Dette gjør jeg også, og har nøyaktig samme problemet som deg. Dog skal det sies at dette kan fikses ved at du åpner noen porter i firewallen din. Dette gir folk tilgang til PC-en din, med andre ord de kan joine. Dog er det større sjangse for at pc-en blir hacka (i den grad det faktisk er en sjangse for det). Sånn sett er risken ganske lite, men den er der. Hvilke porter du skal åpne må du nesten sjekke på et WC3 forum da jeg ikke har pieling på hvilke det er.
CurSe Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det jeg gjorde var å skru av windows sin brannmur og da kunne jeg hoste. Men jeg burde også nevne at jeg fikk virus til den store gullmedaljen etter at jeg skrudde den av.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det jeg gjorde var å skru av windows sin brannmur og da kunne jeg hoste. Men jeg burde også nevne at jeg fikk virus til den store gullmedaljen etter at jeg skrudde den av. ja oki;) så legge til noen porter i windows brannmuren ja peiling på hvilken porter heller? EDIT; hjelper ikke om jeg tar av windows firewall jeg har et modem fra bluecom med navn Billion ADSL modem pluss en Dlink router med navn DI-704P Endret 22. juli 2005 av KRAFortune
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 var noen som sa at jeg måtte ringe leverandøren av internett til meg som er bluecom å be dem åpne en port? hvilken port hva heter den? eller er det routeren som er problemet?
kenneth11 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Hehe...når du sa hoster trodde jeg du mente noe helt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå