viranth Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Spilte ganske bra som Spec ops tidligere i dag, fikk "you have been recommended for an award" eller noe sånt, var en stemme som sa det en del ganger. Sprengte også en fullastet jeep med folk med C4 og fikk ribbon for det. Men så fikk jeg "there is a problem with your connection" og spillet bare stod slik uten at det skjedde noe. Gikk da ut i menyen for å se om jeg kunne disconnecte, men da klikket hele spillet og jeg måtte reboote maskinen. Kom da tilbake til spillet og så at ingen av disse awardene eller noe hadde blitt registrert, spilte vel en god time etter dette og de kom aldri. Må man holde seg inne på serveren til mapchange for å få uploadet score/stats osv?
[Z]Champ Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 du må huske at noen ganger tar det lang tid før disse tingene faktisk kommer i "statsen" din, jeg har selv opplevd at de tingene jeg skulle hatt ikke kom før dagen etter. Virker som det av og til tar lang tid mellom oppdateringene.
sixx Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 jeg var commander i godt over time jeg....men det står likavell ikke den timen jeg var commander....å det var hvertfall tre dager siden...
DurinVIII Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Iallefall på bf.no sine servere må runden avsluttes "korrekt" hvis du skal få de poengene og medaljene du har skaffet deg Edit: Leif Endret 23. juli 2005 av DurinVIII
bensinkanna Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Dette har skjedd meg og, men jeg fikk heldighvis poengene mine dagen etter.
MrLee Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) edit: hold kjeft Mr Lee, du dummer deg bare ut! Endret 23. juli 2005 av MrLee
bensinkanna Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 hvorfor? Ingenting som tilsier det, ettersom det er serveren som holder rede på poengene, ikke maskinen din... Nettopp, det at PC-en klikker, slåes av eller sprenger vil for serveren bare oppfattes som om du disconnecter.
CHB3 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Så lenge servern avsluttes på en korrekt måte, så får alle som har vært inne på den servern, den runden poengene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå