Gå til innhold

Hvit bakgrunn på "navigasjonen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

messenger.JPG

vlc.JPG

Dere ser sikkert problemet mitt. Det er den hvite bakgrunnen som er der konstant uten at jeg legger musa over. Er det noen som har vært borti noe liknende før?

Det skjer også med de vanlige programmene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay. Ja jeg har brukt StyleXp og themes før, men avinstallerte det. Har nå nylig installert service pack 2.

Så har jeg idag slettet filene som må til for å fjerne service pack 2.*ops*

TCI, jeg finner ikke sjekk fargen for menyene og verken skjerminstillinger er ikonet skjerm->instillinger->avansert?

der finner jeg ikke fargen for menyen?

Skrevet (endret)

Prøver microsoft å være morsom eller?

"Windows XP Service Pack 1

Release Date: September 9, 2002

How to obtain

Service Pack 1 (SP1) is no longer available for download."

Må jeg vente til sp3 komme eller? :D hehe

Endret av anderenlee
Skrevet
TCI, jeg finner ikke sjekk fargen for menyene og verken skjerminstillinger er ikonet skjerm->instillinger->avansert?

Du må trykke på feltet du ønsker å endre farge på (i det bildet som er øverst der)... Deretter dukker fargen opp i to fargefelt nedom (farge 1 og 2). Er vel "normal" du skal endre på.

Skrevet

Du må trykke på feltet du ønsker å endre farge på (i det bildet som er øverst der)... Deretter dukker fargen opp i to fargefelt nedom (farge 1 og 2). Er vel "normal" du skal endre på.

Det er ikke noe poeng i det der når du bruker det "nye" XP-utseendet. Å forandre noe på utseenet der hvor du beskriver, er bare for det gamle pre-win2000 utseendet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...