donkeykong89 Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Dere ser sikkert problemet mitt. Det er den hvite bakgrunnen som er der konstant uten at jeg legger musa over. Er det noen som har vært borti noe liknende før? Det skjer også med de vanlige programmene.
pmarius Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ja, jeg har vært borti det før. Det oppsto i forbindelse med bruke av StyleXP og Themes til XP. Problemet forsvant med SP1 husker jeg
TCi Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har du sjekket kontrollpanelet -> skjerminstillinger -> Visning -> Avansert ? Sjekk fargen for menyen der.
donkeykong89 Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Okay. Ja jeg har brukt StyleXp og themes før, men avinstallerte det. Har nå nylig installert service pack 2. Så har jeg idag slettet filene som må til for å fjerne service pack 2.*ops* TCI, jeg finner ikke sjekk fargen for menyene og verken skjerminstillinger er ikonet skjerm->instillinger->avansert? der finner jeg ikke fargen for menyen?
donkeykong89 Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 (endret) Prøver microsoft å være morsom eller? "Windows XP Service Pack 1 Release Date: September 9, 2002 How to obtain Service Pack 1 (SP1) is no longer available for download." Må jeg vente til sp3 komme eller? hehe Endret 21. juli 2005 av anderenlee
Mythos Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 De prøver ikke å være morsomme, men du trenger ikke SP1 nå som SP2 finnes. Det er siste SP som gjelder.
TCi Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 TCI, jeg finner ikke sjekk fargen for menyene og verken skjerminstillinger er ikonet skjerm->instillinger->avansert? der finner jeg ikke fargen for menyen? Du må trykke på feltet du ønsker å endre farge på (i det bildet som er øverst der)... Deretter dukker fargen opp i to fargefelt nedom (farge 1 og 2). Er vel "normal" du skal endre på.
pmarius Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 TCI, jeg finner ikke sjekk fargen for menyene og verken skjerminstillinger er ikonet skjerm->instillinger->avansert? der finner jeg ikke fargen for menyen? Du må trykke på feltet du ønsker å endre farge på (i det bildet som er øverst der)... Deretter dukker fargen opp i to fargefelt nedom (farge 1 og 2). Er vel "normal" du skal endre på. Det er ikke noe poeng i det der når du bruker det "nye" XP-utseendet. Å forandre noe på utseenet der hvor du beskriver, er bare for det gamle pre-win2000 utseendet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå