viranth Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Nærmer meg min første unlock og lurer på hvilke våpen jeg skal velge. Sniper er veldig morsomt, men det blir litt for lone wolf. Hvor mange skudd trenger man for å drepe noen med barreten? Bruker 2 skudd med vanlig sniper... Hvordan er den våpnet support class unlocker? Saw er ganske unøyaktig. Hvordan er våpnet til anti-tank? MP5 har kort range.. Håper noen har testet disse våpnene og kan svare meg =)
w00tson Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Trenger 2 skudd med barret også, men den gjør mer skade enn MEC og China sine snipere. Og den kan gå gjennom skuddsikkert glass, dvs helikopterpiloter er ikke trygge Support unlock er kraftigere, men like mye lotto på avstand. Anti-tank er egentlig ganske bra, autoshotgun. Duger ikke på avstand, men det gjør ikke mp5 heller..
MrLee Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 tror jeg har merket meg at Support unlock er mer nøyaktig på korte bursts/single shot, men det kan være noe jeg innbiller meg. Liker SAW'en ganske godt jeg, og kina sin rocker... Hvis jeg skulle valgt mellom antitank, sniper og support ville jeg tatt AT... glimrende CQB våpen, til avstand har du jo pistolen uansett (nei, jeg tuller ikke)
1ndy Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 ER det noen som har kommet over noe mer håndfast informasjon om våpnene når det gjelder hvor kraftige/presise de er? Presisjon er kanskje vanskelig å måle i tall, men jeg synes low/medium/high på damage blir litt svevende. Tilsvarende informasjon om armor er vel i så måte også interessant.
viranth Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 MrLee: Er AT unlock våpnet lik autoshotgunnern til axis i Desert combat? Eller er det sånn med et rundt magasin? (trodde det var engineer som fikk autoshotgun)
MrLee Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) nå hakke jeg spillt DC, men autoshotgun til AT er tønne ja, så vidt jeg vet får begge klassene autoshotgun. (Engineer får Pancor Jackhammer, AT får tønnevåpenet (selv om Jackhammer også er barrel feed då ) Endret 21. juli 2005 av MrLee
Cyberfrog Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 AT-våpenet ble min unlock, og etter dette har jeg knapt spilt med andre kits. Passer spillestilen min, da jeg liker å komme tett på folk før jeg fyrer løs, heller enn å ligge i skjul og skyte dem på avstand (ser kanskje rart ut når jeg sprinter etter en fiende som ikke har sett meg, men moro er det). Kan delvis treffe på mellomdistanse også. Jeg skulle trykke "spotted" på en kar, istedet ble det et "vådeskudd" som tok livet av ham... moro. Men dette hører til unntakene skulle jeg tro.
Snorre Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Medic sitt unlock våpen, det har jo en eller annen form for sikte. Hva slags sikte er dette, kikkert eller aimpoint? Er dette våpenet kraftigere en standard riflen? Og er det mer nøyaktig?
MrLee Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 L85 har ca 1,5-2x "kikkert" sikte. Det er rimelig nøyaktig i singleshot, men hovedfordelen med det er FA kappasitet når du er USMC. Det er ikke kraftigere enn M16/AK nei
Snorre Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ok, jeg liker godt å spille som medic som du sikker har skjønnt. Spesielt er det gøy å skyte folk på avstand, noe jeg er blirr flinkere til ettersom dagene har gått. Dog høres det jo greit ut med sikte med 1,5 - 2x forstørresle. Uansett, takker for informasjonen.
MrLee Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 bare hyggelig. spiller mye som Medic selv, og det er det første våpenet jeg unlocka, angrer ikke Til lengre avstander er det genialt, bare flippe over på singleshot og plukke ned FI
viranth Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Tror nok jeg kan ende på AT unlock da, synes det er utrolig morsomt å jakte på armored vehicles. Har vært veldig i tvil om hva jeg burde velge, har jo ikke lyst til å velge feil. Slik ser jeg det for meg: Sniper: Unlocke for å kunne skyte folk ut av luften, det er vanskelig å treffe så det blir kanskje ikke så mange kills. Dessuten er sniper veldig lite poenggivende, og pga ranking så har jeg blitt statwhore og må ha mye poeng. Skyte folk fra gresset med lyddemper er vanvittig gøy men... Spec ops: spiller nesten aldri denne klassen, vet ikke hva slags våpen de får. Assault: Alle skryter av AG3en, men synes ikke assault klassen er så morsom å spille. Kan ikke tilføre laget noe spesielt. Support: Suppressive fire er gøy, men det ender somregel med at man blir skutt fordi SAWen ikke kan treffe en skit, kanskje unlock forandrer dette? Medic: Gøy å spille medic, hjelper laget ganske mye ved å revive folk, samtidig som man kan klare seg greit alene lenger enn andre klasser pga medpack. Unlock våpnet til medic har jeg lest er meget bra. Engineer: Grei klasse å spille, tør aldri legge ut miner om ikke en jeep kommer mot meg i fare for å få TK. Folk bruker jo aldri hodet og øynene... Unlock her er vel rimelig bortkasta fordi engineer somregel finnes inne i et kjøretøy. AT: Kanskje en av de sterkeste klassene i min mening, kan jo ta en tanks alene på avstand. Eneste problemet her er at man er avhengig av support folket på laget dit. Opplevde nyling å stå ved siden av en support fyr, spurte om ammo gjentatte ganger og fikk det aldri. Dette gjorde at når en APC kom mot oss hadde jeg ikke noen raketter til å ta han med (brukt alle tidligere på et par kjøretøy).
MrLee Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 ingen som har sagt at folk er smarte en av Engineers største styrker blir jo nøytralisert av frykten for teamkills og påfølgende punishes...veldig få som "tørr" legge ut miner...det er ALT for mange drittsekk-idioter der ute... Unlock våpenet til den klassen du liker best å spille. I ditt tilfelle høres det ut som AT er det naturlige valget.... (du kan jo også se på kit stats på BFHQ for å se faktisk tid brukt med div. kit..)
DurinVIII Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg er også i tvil om hvilket våpen jeg skal unlocke. Er jeg Mec spiller jeg nesten bare som Support, elsker rpk74 , eller engineer, da jeg liker den autoshotgunen godt. Er jeg kina spiller jeg nesten bare support. Er jeg USA liker jeg meg dårlig, da jeg ikke liker noen av våpnene deres noe godt. Blir i tilfelle Medic, da det er gøy å å bruke shock pedals på både venner (døde) og fiender (levende, en stund). m16a1 går noenlunde greit å skyte med. Nå så tror jeg det blir AT, så jeg kan spille mer med dem, eller medic Edit: jeg er ikke redd for å legge ut AT miner som engineer, siden jeg vet at det ikke er min skyld når jeg får teamkills. Det er en annen sak at verden er full av idioter Edit2: dette var jo egentlig veldig off topic Edit3: Innlegg 300 Endret 21. juli 2005 av DurinVIII
Rayline TWB Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg har nettopp unlocka et nytt våten (G3), som finnes i Assault klassen. Men hvordan får jeg valgt G3? Får liksom ikke valgt den som default våpen hverken i BFHQ eller i assault klassen når jeg joiner en server.......Er det et eller annet triks jeg overser?
Cyberfrog Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Går ikke på alle servere... Går det å bruke våpenet på en server vil du se to piler over våpenet på kits som du har unlocket våpenet til.
Snorre Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Hvor mange poeng ligger egentlig første unlock på? Og hvordan unlocker man våpenet. Endret 23. juli 2005 av Orresnei
MrLee Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 1050 trodde jeg. og du kan bare quiete spillet og logge inn igjen, så popper en unlock weapon dialogboks opp.
Snorre Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 1050 trodde jeg. og du kan bare quiete spillet og logge inn igjen, så popper en unlock weapon dialogboks opp. Jepp, fant ut av det nå. Unlocka selvfølgelig medic sitt våpen. Førsteintrykket var veldig bra. Riflen var ganske så nøyaktig, med nok kraft for min del. Kunne dog vært litt kraftigere Ellers skal det sies at nå er jeg bedre på avstand!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå