Dandar Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Heisann! Jeg har det problemet av når jeg spiller på ranked server får jeg allikevell ikke noe rank / stats / whatever :S Utrulig irriterende og jeg mister lysten til og spille (Har minst 5 kontoer, funker kun på 1 som jeg ikke husker passord til)
Destro Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Sikker på at det ikke er serverne som du spiller på som er problemet og ikke kontoene da? Men, JA!! det er utrolig iriterende når du får medaljer eller poengene som ikke blir registrert!!
Dandar Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Sikker på at det ikke er serverne som du spiller på som er problemet og ikke kontoene da?Men, JA!! det er utrolig iriterende når du får medaljer eller poengene som ikke blir registrert!! Catch-gamer.no, Battlefield.no, BroadPark - alle ranket
Elendil Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Spiller på Battlefield.no serverane og der for eg medaljer og poeng. Sikker på at det ikkje er ranking system som er litt treigt?
Destro Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Kan hende at serverne egentilg ikke er ranket men jeg mener det har hent på Battlefield.no sine servere isåfall en gang. Men jeg veit at det kan ta lengere tid for at poenga skal komme opp men noen ganger så får jeg poenga men ikke medaljene,som jeg har fått! Men husker ikke vilken server det var jeg spilte på i går. Medaljene hadde ikke komet opp 1 time etter at jeg fikk dem
Elendil Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ea seier at det kjem eit nytt system som oppdaterer stats, medaljer o.l på 5 min. Her pleier det som regel å gå ein halv dag.
Markaren Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Ea seier at det kjem eit nytt system som oppdaterer stats, medaljer o.l på 5 min. Her pleier det som regel å gå ein halv dag. Det går aldri under 2 sek. med meg Når jeg har gått ut av serveren og skal gå inn på BFHQ, så er alt kommet. Alltid!
DurinVIII Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Du må også huske på at runden må avsluttes korrekt for at det skal bli registrert, altså ikke noe disconnecting midt i runden.
Rasmus Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Du må også huske på at runden må avsluttes korrekt for at det skal bli registrert, altså ikke noe disconnecting midt i runden. Da får man vel poengene når runden er ferdigspilt?
Elendil Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ea seier at det kjem eit nytt system som oppdaterer stats, medaljer o.l på 5 min. Her pleier det som regel å gå ein halv dag. Det går aldri under 2 sek. med meg Når jeg har gått ut av serveren og skal gå inn på BFHQ, så er alt kommet. Alltid! Sikket kome nytt system da.
blink182 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg hadde 4 dager hvor det ikke oppdaterte seg. Sto last battle 04.07 i 4 dager, selv om jeg spilt hver dag. For så på 08. så greide den å endre seg. Og ja, jeg mista merker, medaljer og poeng på dette. 2mmy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå