Gå til innhold

yrke ved siden av enchant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvilket yrke burde jeg ha ved siden av enchant? helst et jeg tjener spenn på...

Mining er overlegent på å tjene penger. Mithril går lett for godt over 2 gull pr. stack og er du heldig finner du jo arcanite crystals en gang i blant.

Skrevet

Jepp, enchanting og tailoring er begge såpass store pengesluk at jeg vil ikke anbefale å ha begge samtidig, ha f.eks. enchanting+mining/skinning/herbalism.

Skrevet

Skal du tjene penger i WoW, er vel ikke akkurat Enchanting et yrke man tjener gode penger på hvis man ikke er 300 enchanter. Og det er LANG tid å nå den lvl'en, og husk hvor mye penger du taper på det, istedenfor å selge alle items'a du finner, må du disenchante dem.. Og når du når lvl 300, må du ha gode enchants å selge bort, og disse oppskriftene ligger på mange hundre gull, for de gode! f.eks crusader enchant. Men når man har dette, og ingrediensene som er ganske mange for f.eks crusader enchant da. Så koster dette ganske mye, og det er kjiiipt å måtte være enchanter og stå å spamme åssen enchants du selger hele tiden? Skal du tjene penger ville jeg gått mining \ skinning. Ganske simple yrker! Som du tjener gode penger på. Menne et yrke som passer vedsiden av enchanting er tailoring, hvis du er cloth wearer er dette også ganske ideelt!

Skrevet (endret)
*snip*

Eller så kan du selge ingrediensene du dissenchanter :)

Tjener ganske bra på det.

Endret av hwknut
Skrevet

Ikke mye å tjene på å være level 300 enchanter. Det er _alt_ for mange enchantere som dumper prisene til det helt latterlige. Kryr av folk i IF som gir bort eller selger enchants til langt under kostpris for å levle fortest mulig. Når en server er ny er det mulig å tjene mye hvis du er så heldig at du får en ettertraktet formula-drop som ingen andre har, men nå florerer det jo av praktisk talt alle enchants, og prisene er deretter.

Skrevet

Enchanting er en ganske bra passive inntekts kilde, sleng på non guld på utgiften av mats på AH og selg det du har. Når jeg pleier og spille enchanter så står jeg ikke i IF hele dagen. Bare når jeg er innom og sjekker ah osv så spammer jeg macro med hva enchants til hva pris og pleier og få non napp før jeg tusler vidre med hva enn jeg driver med. Tjener vel 100 - 200 g om dagen hvis jeg spiller en del.

Nå er jeg vant til servere med veldig høy pop også da så det kan jo ha noe og si også.

Skrevet

jeg har èn skikkelig enchanter og 3 DISenchantere. Tjener fett med gull på å selge enchanting ingredienser på AH.

Mining og herbalism er vel de beste i tillegg til enchanting hvis du tenker penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...