Gå til innhold

nec eller xerox ?


sten-_-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra at du startet denne tråden, for jeg vurderer de to (Nec MultiSync LCD1970GX og Xerox XA7-192I) skjermene selv.

Nec skjermen er testet av hw.no, mens kun en 17 tommers lillebror (hmm, her kan man spore av og lese eventyr om tommeliten ;)) av xerox'en er testet.

 

Jeg ser ingen enorme forskjeller som avgjør kjøpet mitt. Xerox har penere design, kommer med DVI-kabel (dessverre fast-montert), glassflate som gir fine farger og gjør den lett å vaske, og det er omtrent det. Nec sin glansede overflate gir også fine farger, men jeg vet ikke om den er like enkel å rengjøre. Nec har også usb-hub i foten, og følger ISO 13406-2 og TCO 03, hvaenn disse standardene betyr for produktet... Prisen er jo også tilnærmet lik.

 

Kan noen hjelpe meg å avgjøre kjøpet mitt? For tiden heller jeg 55% mot Xerox.

Lenke til kommentar
Xerox kommer med DVI-kabel (dessverre fast-montert)

Det følger med en DVI til VGA konverter.

Det er jo fint og flott, men brudd på kabelen er jo kjipt da. Ikke det at jeg noensinne har ødelagt en signalkabel til monitor, men likevel. Dessuten kan det være jeg har lyst til å bruke en lengre eller kortere kabel enn den som henger fast.

 

Detaljer? Ja helt klart. Men så er det jo bare detaljer som skiller de to skjermene.

Lenke til kommentar

Hei sto mellom en Xerox 19 LCD XA7-192I sort med sølv fot eller en

NEC 19 LCD MultiSync 1970GX Gaming, tok nec veldig bra er veldig fornøyd med det valget.Spiller cs og call of duty sof2 ikke noe etterslep der nei,joda eg spæll selv om eg er 44år kommer aldri til å slutte med det.Er en gamer mann.

 

;):dribble:

Endret av Previous
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...