Gå til innhold

Splinter Cell3: CHaos Theory

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har et lite problem med dette spillet, jeg lastet ned dvd versjonen og la det inn, men jeg får det bare ikke til å starte, har prøvd SF nightmare, disabla alle andre drives annet enn den virtuelle fra deamon tool da, der mounta jeg den no cd/dvd driten (scct.mds) skrudde på og fikk disk check error, prøvde med crack det samme, prøvde med å mounte den orginale dvd isoen....samme error....noen som har samme problem...eller har klart å løse det...jada jada, jeg vil lasta ned blabla....jeg vil se åssen spillet er først....har det i tankene å kjøpe det, men jeg vil prøve det først!!!!

på forhånd takk:)

Endret av Sk8on
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et lite problem med dette spillet, jeg lastet ned dvd versjonen og la det inn, men jeg får det bare ikke til å starte, har prøvd SF nightmare, disabla alle andre drives annet enn den virtuelle fra deamon tool da, der mounta jeg den no cd/dvd driten (scct.mds) skrudde på og fikk disk check error, prøvde med crack det samme, prøvde med å mounte den orginale dvd isoen....samme error....noen som har samme problem...eller har klart å løse det...jada jada, jeg vil lasta ned blabla....jeg vil se åssen spillet er først....har det i tankene å kjøpe det, men jeg vil prøve det først!!!!

på forhånd takk:)

Denne tråden bryter med retningslinjene.

Spillet er forøvrig beskyttet av en ny type starforce sperring og derfor funker det ikke å disable cd rommene i SF Nightmare.

Skrevet (endret)
Okis, skjønner ikke hvorfor folk sier de får kjørt spillet via den veien da......

Hvem er det som sier at de har fått det til?

Etter hva jeg vet er det kun 1 måte å få en piratkopi av SP:CT til å fungere. Må være slik de du nevnte har fått det til. Hvis de ikke lyver da...

EDIT: Dette hører som sagt ikke hjemme her på forumet og tråden er raportert.

Endret av qweac
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...