Mato Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) får ikke spilt av diverse film typer ( alle tror jeg) i firefox lengre , det virket fint før , har ikke opdatart noe i FF det kommer en feilmeding om at pluginnen har utført en ilegal operasjon og at eg bør restarte navigatoren ?? eg bruker QT alternativ real alternativ mp klasisk til inbowse av spilling bruker WMP til mpeg og wmv (ikke inbrower , må laste ned sånne filer , fikk det aldrig til og funke inbrowser , verken med WMP eller mpc) har FFshow og ac3 codeks instalert og har kunnet spilt av alt , har bare hatt det problemet med at wmp ikke ville virke i browseren og mpc ikke kunne knyttes til sånne filer inbrowser. men en dag sluttet det og virke , noen tips ?? jeg har prøvd og avinstalere og instalere qt alternativ og real alternativ ( begge samtidig ) siden disse har med mpc og gjøre . har og VLC instalert men denne sluttet å funke i ca samme tidsrommet , får bare opp den standard feilmeldingen om at vlc har støtt på et problem og må avsluttes ønsker du og sende til m$ osv osv dette plager meg sterkt da jeg ser extreme megder med filmklipp ( bare sjekk filmklipp tråden under humor eg har masse poster der ) trenger virklig hjelp EDIT1: fikk VLC til og funke ved hjelp av denne "kanppen" Reset VLC defaults and quit skjønner ikke hvordan VLC kunne kjøre da jeg har restartet maskinen tiligere i dag EDIT2: etter og ha restartet FF nå så funker alt som det skal, virker som det er VLC som er synderen her , må ha vert en instilig eg har gjort der , jaja nå virker alt , at eg ikke tengte på dette for en uke siden , istedet for og alt det andre eg har gjort Endret 19. juli 2005 av FtZ-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå