Oter Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 sliter med en wd 200 gb harddisk,spesielt i cs,der maskinen plutselig henger seg titt og ofte et par sek om gangen,dette skjer ganske ofte når det er på det værste. men maskina kan være helt fin et par dager,før den er helt umulig igjen. har kjørt windlg fra wd,men får denne feilmeldingen:cable test::read diagnostics sector error. denne meldingen kommer med engang jeg starter å sjekker den ene disken,de andre får jeg sjekket,uten problemer. er det noen som vet hva der er for noe,kan disken reddes,maskinen fungerer fint bortsett fra når jeg spiller cs og bf2. er det sjenerelt problemer med wd disker,ser at mange har problemer wd om dagen.
Folo Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Bruker du 80 pin eller 40 pin kabel ?, eller er det SATA disk? defragmenter disken, og kjør en chdisk
petterg Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Sjekk at DMA er på. Kjør analyseprogram som du kan laste ned på produsentens hjemmeside.
Oter Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 (endret) Sjekk at DMA er på.Kjør analyseprogram som du kan laste ned på produsentens hjemmeside. glemte å skrive at det er en sata disk har lastet ned analyseprogram fra wd(western digital data lifeguard diagnostics) har kjørt det på alle de andre diskene uten problemer,men det er den siste disken som jeg får feil meldingen på(les første post) får også feilmelding,når den skal sjekke kabelen også. har prøvd og skifte kabel,uten at det hjalp. hvor kan jeg sjekke at dma er på? Endret 20. juli 2005 av Oter
petterg Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hjelper det å bruke en av de andre sata kontaktene på hk/kontroller? DMA: Control panel - system - hardware - device manager - høyreklikk på diskkontrolleren - properties - advanced settings
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå