Piratpjokken Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Eg har en sidewinder ff2 som stod her ubrukt til eg fikk bf2... Da begynte eg å børste støv av den og tenke... i bf 1 så brukte eg joystick til fly... men eg klarer det ikke på bf2. Er der en "enable joystick" knapp der eller er det fordi eg mangler drivere? Og forresten: hadde noen giddi å slengt opp ei side der eg kan laste ned winxp drivere til sidewindern min?
w00tson Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 WinXP har drivere til joysticken din.. Microsoft har laget både joystick og OS Bare sett den opp under game controllers i control panel. Og du må sette opp joysticken inne i BF2, måtte ihvertfall jeg.
Snorre Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Det er bare å sette joysticken på i kontrollpanelet. Når du har gjort dette må du stille in kontrollene under options og controls i BF2. Merk deg at det er en egen side for fly og en egen side for helikopter.
Piratpjokken Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Funket ikke .... Joysticka funker helt fint, kjørte sidedwinder game controller på den og den viste att alle knappene funket fint. BF2 fanger ikke opp signalene Hva kan eg gjøre?
w00tson Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Har du satt opp joystick på fly og helikopterkontrollene i BF2 ? Du må inn på hver enkelt funksjon og sette det opp.
orelse4054 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har akkurat den samme joysticken og hos meg virker det helt fint. Jeg trengte bare å koble den til datamaskinen, gå inn i bf2 og justere på controls, "apply" også virket det helt fint i spillet, forcefeedback'en virker supert den også nå har jeg også blitt skikkelig flink til å fly Greier dere å fly både me helikopter og fly gjennom hullet i bunn på demningen i det mapet (husker ikke navn)? (Det er faktisk ganske lett, flyet tåler å være i veggen med vingene gjennom den)
Loke-- Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 lol Elsker og fly der når jeg har noen trusler bak meg ihvertfall med blackhawk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå