Gå til innhold

Joystick til helikopter og fly i bf2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har en sidewinder ff2 som stod her ubrukt til eg fikk bf2... Da begynte eg å børste støv av den og tenke... i bf 1 så brukte eg joystick til fly... men eg klarer det ikke på bf2. Er der en "enable joystick" knapp der eller er det fordi eg mangler drivere?

Og forresten: hadde noen giddi å slengt opp ei side der eg kan laste ned winxp drivere til sidewindern min? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WinXP har drivere til joysticken din.. Microsoft har laget både joystick og OS ;)

Bare sett den opp under game controllers i control panel.

Og du må sette opp joysticken inne i BF2, måtte ihvertfall jeg.

Skrevet

Det er bare å sette joysticken på i kontrollpanelet. Når du har gjort dette må du stille in kontrollene under options og controls i BF2. Merk deg at det er en egen side for fly og en egen side for helikopter.

Skrevet

Funket ikke :cry: ....

Joysticka funker helt fint, kjørte sidedwinder game controller på den og den viste att alle knappene funket fint. BF2 fanger ikke opp signalene :hmm: Hva kan eg gjøre?

Skrevet

Jeg har akkurat den samme joysticken og hos meg virker det helt fint.

Jeg trengte bare å koble den til datamaskinen, gå inn i bf2 og justere på controls, "apply" også virket det helt fint i spillet, forcefeedback'en virker supert den også :D nå har jeg også blitt skikkelig flink til å fly :thumbup:

Greier dere å fly både me helikopter og fly gjennom hullet i bunn på demningen i det mapet (husker ikke navn)? (Det er faktisk ganske lett, flyet tåler å være i veggen med vingene gjennom den)

:cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...