Anonym234 Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Nei vet, men når de kaster meg ut, da er det nok ganske ille Men ikke lett få gear når man ikke får fullført instancene
øl_i_tastaturet Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Jeg vet hvordan du har det. Den "kick" funksjonen de har implementert ødelegger for de fleste nydinga folk som prøver å forbedre gearet sitt. Du kan eventuelt spare opp masse gull og kjøpe deg noe bedre gear på AH til å begynne med.
MadsFN Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Er du hit cappa? Ser du ikke har putt noen i hit talentet så hvis du ikke er hit cappet bør du sette noen talents der.
Anonym234 Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Er du hit cappa? Ser du ikke har putt noen i hit talentet så hvis du ikke er hit cappet bør du sette noen talents der. Vet ikke hva det er engang Sette talents hvor?
Alpakasso Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Spiller ikke Hunter, men tror soft cap er på 5% (165 rating) om du har 3/3 Focused Aim.
Anonym234 Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Okey, setter 3 der Skulle ønske jeg hadde en wowgeek av en bror, så hadde alle her sluppet mine teite sprm hele tiden
Alpakasso Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Du har det, google og wowhead. Tok meg ikke mer enn to minutter å finne svaret.
Anonym234 Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Er ikke så god på det Pluss jeg liker gjerne forklaringer på mitt (lave) nivå
øl_i_tastaturet Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Jeg er litt usikker på en ting. Jeg har tier 10 buksene liggende i baggen og bruker Leggings of Northern Lights. Det jeg lurer på er om den første setbonusen til tier10 vil gi bedre utslag enn å bruke Leggings of Northern Lights. Innspill? Viser seg at setbonusen gir bedre utslag. Har kun gloves og pants fra tier10 så blir til å bruke tier10 buksene inntil videre. Endret 15. mars 2010 av bjorshol
MrLuni Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Er ikke så god på det Pluss jeg liker gjerne forklaringer på mitt (lave) nivå Pass på at du har over 8% hit, etter det er det bare å sammle og kjøre fullt agility. Mer lærer du etter hvert Er best å kjøre survival om du ikke har så bra gear. Link armory siden din, så får vi se på saken Endret 15. mars 2010 av [email protected]
MadsFN Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg er litt usikker på en ting. Jeg har tier 10 buksene liggende i baggen og bruker Leggings of Northern Lights. Det jeg lurer på er om den første setbonusen til tier10 vil gi bedre utslag enn å bruke Leggings of Northern Lights. Innspill? Viser seg at setbonusen gir bedre utslag. Har kun gloves og pants fra tier10 så blir til å bruke tier10 buksene inntil videre. Jeg ville kjørt t10 for set bonus og skaffet en ny tier så fort som mulig istdenfor leggings... (Chest anbefales)
øl_i_tastaturet Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg ville kjørt t10 for set bonus og skaffet en ny tier så fort som mulig istdenfor leggings... (Chest anbefales) Det er det jeg har gjort nå. Kjørte noen runder på femaledwarf og det ga bedre utslag. Bruker nå Leggings of Northern Lights med tier10 hansker og skuldre.
sharpspear Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 ta en titt på snutten stine. kanskje du lærer noe nytt
MrLuni Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 uhm den filmen var tull synest nå jeg da... Gear har ikke noe å si? Han har litt rett, men altso...
Anonym234 Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har gjort et par forandringer og er nå oppe i 1400 dps, nesten dobla meg
Lmthaman Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 hadde vært fint om du kunne linket armory, eller sagt char name og server. litt lettere å finne utberinger vis man ser gearet ikke bare et dps tall. vet du hva slags gear du skal gå for? sett nok av hunters med din type dps som har spell power, expertise og strength på gear. din hoved prio av gear er mail, med agility, hit, arp, haste, crit(dette er stats du bør gå for, ikke en prio rekkefølge).
sharpspear Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 uhm den filmen var tull synest nå jeg da... Gear har ikke noe å si? Han har litt rett, men altso... altså han viser jo måten du skal spille på for å få max dps med det gearet man har.
Anonym234 Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Skal jeg sette armor penetration på Windrunner's Handguards of Conquest? Skal huntere ha masse av det? Hørte det av noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå