Gamlemor Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Halla! Jeg står litt fast i level 11, jeg har ingen quests noe sted, og aner ikke hvor jeg kan dra for å få quest:/. pleier nemlig å bli dratt til byene av quests. Noen som har noen tips om hvor jeg kan dra ? Har foresten vært her: Ascalon City Frontier Gate Serenity Temple Fort Ranik Sardelac Sanitarium The great northeren Wall Piken square Grendich Courthouse Endret 19. juli 2005 av Lord-Myrrah
Mapster Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 I frontier gate skal du får en quest som fører til Ruins Of Surmia, Coop Mission. Herfra går det videre til Nolani Academy.
Gamlemor Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 I frontier gate skal du får en quest som fører til Ruins Of Surmia, Coop Mission. Herfra går det videre til Nolani Academy. Prøver det jeg, skal holde dere oppdatert
Gamlemor Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 (endret) Løp rundt der og snakka med alle, han ene hadde 2 quests, men ikke grønt uropstegn. er det fordi jeg er litt for høy level elns (sånn som i wow)? takker for hjelpen Endret 19. juli 2005 av Lord-Myrrah
brd Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 I frontier gate skal du får en quest som fører til Ruins Of Surmia, Coop Mission. Herfra går det videre til Nolani Academy. og derfa opp på fjellet
Mapster Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Løp rundt der og snakka med alle, han ene hadde 2 quests, men ikke grønt uropstegn. er det fordi jeg er litt for høy level elns (sånn som i wow)? takker for hjelpen Tror ikke det har noe med lvl å gjøre, sikkert bare en liten bug eller noe slikt...
H4ngm4N Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Søk på google på Guild Wars + world map, så finner du en side med et map slik at du finner veien til neste mission. Det er forøvrig Ruins of Surmia som er neste sted for deg, og det er veldig nærme The Great Northern Wall.
Chasseur Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Har du skjønt hva missions er? Hvis ikke er et mission lett å finne. Trykk på [m], og så kan du se på kartet ditt. Har du et sted med et skjold? Det har du sikkert. Har du et sted hvor det er skjold som IKKE har sverd fra venstre og nedover? Hvis ikke dra dit, og så tar du med deg henchmen. Så trykker du på enter mission som ligg nederst i party boksen. ([p]). Da er du i gang. Når du tar ett mission, og klarer det, blir du transportert videre i verdenen! Slik kommer man seg videre!
Mapster Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Har du skjønt hva missions er? Hvis ikke er et mission lett å finne. Trykk på [m], og så kan du se på kartet ditt. Har du et sted med et skjold? Det har du sikkert. Har du et sted hvor det er skjold som IKKE har sverd fra venstre og nedover? Hvis ikke dra dit, og så tar du med deg henchmen. Så trykker du på enter mission som ligg nederst i party boksen. ([p]). Da er du i gang. Når du tar ett mission, og klarer det, blir du transportert videre i verdenen! Slik kommer man seg videre! Han har vel gjerne skjønt det.. Det er rett det du sier, men noen ganger så må du skaffe deg ett primary quest for å komme til neste mission. Altså man vil ikke finne dette på map'et! Eks.: Man må gå fra frontier gate til ruins of surmia, via ett primary quest.
Chasseur Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 joda, menn, virka på meg som om han ikke hadde gjort dem, bare vært der!
Mapster Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 joda, problemet var bare at han ikke fikk utropstegn på den som skulle gi han primary quest i frontier gate...
Chasseur Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Neinei, hoved problemet er jo at han ikke har noe sted å dra! Slik tolker jeg det i hvertfall? Eller, vi har vel begge rett, siden han ikke har tatt primary missionet enda
Mapster Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 ja, ingen steder å dra.. akkuratt og for å dra noen steder må han ha primary quest som fører han til ruins of surmia Har en følelse av at denne diskusjonen er litt dum! Tror vi mener det samme bare forskjellige måter å si det på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå